Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauczyciel i uczeń w przestrzeni społecznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana monografia skupia się na dwóch kluczowych obszarach ważnych dla nowoczesnej praktyki pedagogicznej. W pierwszej części książki, która bada nauczycielskie aspekty w kontekście zmieniającej się przestrzeni społecznej, autorzy podkreślają znaczenie elastycznej i innowacyjnej postawy nauczycieli. Taka postawa, oparta na właściwych kwalifikacjach i kompetencjach, jest według nich kluczowa dla osiągania pozytywnych wyników edukacyjnych.
Drugą część pracy poświęcono uczniowskim aspektom w zmieniającym się środowisku szkolnym. Ta sekcja analizuje wyzwania stojące przed uczniami, z jakimi spotykają się w szkolnej rzeczywistości. Wśród poruszanych tematów znajdują się kwestie takie jak nierówności społeczne wpływające na wyniki edukacyjne, segregacja społeczna w szkołach publicznych, rozwój kompetencji społecznych w różnych typach szkół oraz zastosowanie wartości dodanej jako metody oceny efektywności działalności szkoły. Autorzy starają się ukazać, jak te zagadnienia mogą wpływać na codzienne doświadczenia edukacyjne uczniów i nauczycieli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana monografia skupia się na dwóch kluczowych obszarach ważnych dla nowoczesnej praktyki pedagogicznej. W pierwszej części książki, która bada nauczycielskie aspekty w kontekście zmieniającej się przestrzeni społecznej, autorzy podkreślają znaczenie elastycznej i innowacyjnej postawy nauczycieli. Taka postawa, oparta na właściwych kwalifikacjach i kompetencjach, jest według nich kluczowa dla osiągania pozytywnych wyników edukacyjnych.
Drugą część pracy poświęcono uczniowskim aspektom w zmieniającym się środowisku szkolnym. Ta sekcja analizuje wyzwania stojące przed uczniami, z jakimi spotykają się w szkolnej rzeczywistości. Wśród poruszanych tematów znajdują się kwestie takie jak nierówności społeczne wpływające na wyniki edukacyjne, segregacja społeczna w szkołach publicznych, rozwój kompetencji społecznych w różnych typach szkół oraz zastosowanie wartości dodanej jako metody oceny efektywności działalności szkoły. Autorzy starają się ukazać, jak te zagadnienia mogą wpływać na codzienne doświadczenia edukacyjne uczniów i nauczycieli.
