Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Muzyka w szkole XXI wieku
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja zawiera zapis 35 wystąpień, które miały miejsce podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej, zorganizowanej przez Katedrę Edukacji Muzycznej w marcu 2003 roku, na Akademii Muzycznej w Katowicach. Prelegenci, wśród których znaleźli się zarówno pracownicy naukowi, jak i nauczyciele, skupili się na wyzwaniach związanych z edukacją muzyczną w kontekście wpływu mediów masowych na dzisiejszą rzeczywistość. Rozważano, jakie miejsce powinna zajmować muzyka w programie współczesnej szkoły, a także jaka jest rola i zadania nauczycieli tego przedmiotu.
Przedmiotem dyskusji stały się również kwestia instrumentarium Orffa, które konkuruje z nowoczesnymi instrumentami elektronicznymi. W książce znalazły się także referaty dotyczące problematyki zbiorowego śpiewu, będącego centralnym elementem metody Kodály’a, w obliczu popularności kariery solowych piosenkarzy. Dodatkowo, omawiano kwestię umuzykalnienia młodzieży w kontekście współczesnej muzyki rozrywkowej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Publikacja zawiera zapis 35 wystąpień, które miały miejsce podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej, zorganizowanej przez Katedrę Edukacji Muzycznej w marcu 2003 roku, na Akademii Muzycznej w Katowicach. Prelegenci, wśród których znaleźli się zarówno pracownicy naukowi, jak i nauczyciele, skupili się na wyzwaniach związanych z edukacją muzyczną w kontekście wpływu mediów masowych na dzisiejszą rzeczywistość. Rozważano, jakie miejsce powinna zajmować muzyka w programie współczesnej szkoły, a także jaka jest rola i zadania nauczycieli tego przedmiotu.
Przedmiotem dyskusji stały się również kwestia instrumentarium Orffa, które konkuruje z nowoczesnymi instrumentami elektronicznymi. W książce znalazły się także referaty dotyczące problematyki zbiorowego śpiewu, będącego centralnym elementem metody Kodály’a, w obliczu popularności kariery solowych piosenkarzy. Dodatkowo, omawiano kwestię umuzykalnienia młodzieży w kontekście współczesnej muzyki rozrywkowej.