Książka - Migracje Klientów a Wartość Przedsiębiorstwa

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Migracje Klientów a Wartość Przedsiębiorstwa

Migracje Klientów a Wartość Przedsiębiorstwa

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Przemieszczanie się siły nabywczej oraz klientów to proces, który może być wywołany różnorodnymi czynnikami i przyjmować rozmaite kierunki. W efekcie może to prowadzić do zmian w poziomie popytu na produkty i usługi różnych firm, jak również wpływać na lojalność klientów w czasie. Obecnie obserwowane zmiany wskazują na przemieszczanie się zainteresowań od sektorów o przestarzałej technologii do tych innowacyjnych, od regionów z niskim przyrostem naturalnym do obszarów dynamicznie się rozwijających, oraz od krajów z malejącymi dochodami ludności do tych, gdzie dochody rosną. Dodatkowo, również wewnątrz jednego kraju możemy zauważyć migrację popytu jako rezultat redystrybucji dochodów i zmian w stylu życia społeczeństwa. Zjawiska te mają i będą mieć istotny wpływ na przyszły przepływ popytu, kapitału i tym samym na wartość przedsiębiorstw.

Publikacja ta wskazuje kluczowe trendy, które, według jej autorów, są istotne dla prowadzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa w zglobalizowanej gospodarce XXI wieku. Książka skierowana jest do przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, inwestorów, doradców oraz osób zaangażowanych w budowanie wartości przedsiębiorstw. Będzie również cennym źródłem wiedzy dla uczestników studiów podyplomowych i szkoleń dotyczących zarządzania wartością firmy, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, a także studentów, doktorantów i przedstawicieli kadry akademickiej. Autorami książki są eksperci z Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Przemieszczanie się siły nabywczej oraz klientów to proces, który może być wywołany różnorodnymi czynnikami i przyjmować rozmaite kierunki. W efekcie może to prowadzić do zmian w poziomie popytu na produkty i usługi różnych firm, jak również wpływać na lojalność klientów w czasie. Obecnie obserwowane zmiany wskazują na przemieszczanie się zainteresowań od sektorów o przestarzałej technologii do tych innowacyjnych, od regionów z niskim przyrostem naturalnym do obszarów dynamicznie się rozwijających, oraz od krajów z malejącymi dochodami ludności do tych, gdzie dochody rosną. Dodatkowo, również wewnątrz jednego kraju możemy zauważyć migrację popytu jako rezultat redystrybucji dochodów i zmian w stylu życia społeczeństwa. Zjawiska te mają i będą mieć istotny wpływ na przyszły przepływ popytu, kapitału i tym samym na wartość przedsiębiorstw.

Publikacja ta wskazuje kluczowe trendy, które, według jej autorów, są istotne dla prowadzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa w zglobalizowanej gospodarce XXI wieku. Książka skierowana jest do przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, inwestorów, doradców oraz osób zaangażowanych w budowanie wartości przedsiębiorstw. Będzie również cennym źródłem wiedzy dla uczestników studiów podyplomowych i szkoleń dotyczących zarządzania wartością firmy, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, a także studentów, doktorantów i przedstawicieli kadry akademickiej. Autorami książki są eksperci z Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 5.42 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 220
Rok wydania: 2009
Rozmiar: 168 × 238 mm
ID: 9788301160678

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info