Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Migracje Klientów a Wartość Przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przemieszczanie się siły nabywczej oraz klientów to proces, który może być wywołany różnorodnymi czynnikami i przyjmować rozmaite kierunki. W efekcie może to prowadzić do zmian w poziomie popytu na produkty i usługi różnych firm, jak również wpływać na lojalność klientów w czasie. Obecnie obserwowane zmiany wskazują na przemieszczanie się zainteresowań od sektorów o przestarzałej technologii do tych innowacyjnych, od regionów z niskim przyrostem naturalnym do obszarów dynamicznie się rozwijających, oraz od krajów z malejącymi dochodami ludności do tych, gdzie dochody rosną. Dodatkowo, również wewnątrz jednego kraju możemy zauważyć migrację popytu jako rezultat redystrybucji dochodów i zmian w stylu życia społeczeństwa. Zjawiska te mają i będą mieć istotny wpływ na przyszły przepływ popytu, kapitału i tym samym na wartość przedsiębiorstw.
Publikacja ta wskazuje kluczowe trendy, które, według jej autorów, są istotne dla prowadzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa w zglobalizowanej gospodarce XXI wieku. Książka skierowana jest do przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, inwestorów, doradców oraz osób zaangażowanych w budowanie wartości przedsiębiorstw. Będzie również cennym źródłem wiedzy dla uczestników studiów podyplomowych i szkoleń dotyczących zarządzania wartością firmy, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, a także studentów, doktorantów i przedstawicieli kadry akademickiej. Autorami książki są eksperci z Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przemieszczanie się siły nabywczej oraz klientów to proces, który może być wywołany różnorodnymi czynnikami i przyjmować rozmaite kierunki. W efekcie może to prowadzić do zmian w poziomie popytu na produkty i usługi różnych firm, jak również wpływać na lojalność klientów w czasie. Obecnie obserwowane zmiany wskazują na przemieszczanie się zainteresowań od sektorów o przestarzałej technologii do tych innowacyjnych, od regionów z niskim przyrostem naturalnym do obszarów dynamicznie się rozwijających, oraz od krajów z malejącymi dochodami ludności do tych, gdzie dochody rosną. Dodatkowo, również wewnątrz jednego kraju możemy zauważyć migrację popytu jako rezultat redystrybucji dochodów i zmian w stylu życia społeczeństwa. Zjawiska te mają i będą mieć istotny wpływ na przyszły przepływ popytu, kapitału i tym samym na wartość przedsiębiorstw.
Publikacja ta wskazuje kluczowe trendy, które, według jej autorów, są istotne dla prowadzenia nowoczesnego przedsiębiorstwa w zglobalizowanej gospodarce XXI wieku. Książka skierowana jest do przedstawicieli wyższej i średniej kadry menedżerskiej, członków rad nadzorczych, inwestorów, doradców oraz osób zaangażowanych w budowanie wartości przedsiębiorstw. Będzie również cennym źródłem wiedzy dla uczestników studiów podyplomowych i szkoleń dotyczących zarządzania wartością firmy, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, a także studentów, doktorantów i przedstawicieli kadry akademickiej. Autorami książki są eksperci z Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
