Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Microsoft XNA Game Studio 4.0.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli jesteś entuzjastą gier komputerowych, na pewno zastanawiałeś się, jak udało się twórcom osiągnąć takie efekty. A jeśli jesteś programistą, z pewnością chciałeś spróbować swoich sił w tworzeniu własnej gry. Dziś dzięki frameworkowi XNA od Microsoft każdy ma szansę zaprojektować i stworzyć profesjonalną grę komputerową, którą można uruchomić na konsoli oraz sprzedać przez Xbox Live czy Windows Phone Marketplace.
Ta książka jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy zawsze pragnęli tworzyć gry, ale brakowało im wiedzy, by zacząć. To przewodnik krok po kroku, uczący, jak korzystać z frameworku XNA, podstaw programowania w C#, a także projektowania własnych gier. Od instalacji i konfiguracji środowiska, przez tworzenie realistycznej grafiki i udźwiękowienie, aż po realizację zaawansowanych projektów na Xbox 360®, telefony z Windows® Phone 7 i PC. Bez względu na to, czy masz już doświadczenie w programowaniu, znajdziesz tu wszystko, co potrzebne, by urzeczywistnić swoje pomysły.
Dowiesz się, jak:
- pisać kod zarządzający mechaniką gry,
- projektować estetykę gry, w tym grafikę i efekty 3D,
- tworzyć sprajty, czyli obiekty gry,
- nagrywać i integrować dźwięki,
- przetwarzać dane wejściowe z kontrolerów i klawiatury,
- używać ekranu dotykowego i akcelerometru na Windows Phone,
- dodawać elementy takie jak stoper, punkty, przeszkody i mechanizmy rozwijania gry,
- tworzyć gry wieloosobowe i online.
Odkryj sztukę programowania gier i zamień swoje pomysły w ekscytujące produkcje!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli jesteś entuzjastą gier komputerowych, na pewno zastanawiałeś się, jak udało się twórcom osiągnąć takie efekty. A jeśli jesteś programistą, z pewnością chciałeś spróbować swoich sił w tworzeniu własnej gry. Dziś dzięki frameworkowi XNA od Microsoft każdy ma szansę zaprojektować i stworzyć profesjonalną grę komputerową, którą można uruchomić na konsoli oraz sprzedać przez Xbox Live czy Windows Phone Marketplace.
Ta książka jest idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy zawsze pragnęli tworzyć gry, ale brakowało im wiedzy, by zacząć. To przewodnik krok po kroku, uczący, jak korzystać z frameworku XNA, podstaw programowania w C#, a także projektowania własnych gier. Od instalacji i konfiguracji środowiska, przez tworzenie realistycznej grafiki i udźwiękowienie, aż po realizację zaawansowanych projektów na Xbox 360®, telefony z Windows® Phone 7 i PC. Bez względu na to, czy masz już doświadczenie w programowaniu, znajdziesz tu wszystko, co potrzebne, by urzeczywistnić swoje pomysły.
Dowiesz się, jak:
- pisać kod zarządzający mechaniką gry,
- projektować estetykę gry, w tym grafikę i efekty 3D,
- tworzyć sprajty, czyli obiekty gry,
- nagrywać i integrować dźwięki,
- przetwarzać dane wejściowe z kontrolerów i klawiatury,
- używać ekranu dotykowego i akcelerometru na Windows Phone,
- dodawać elementy takie jak stoper, punkty, przeszkody i mechanizmy rozwijania gry,
- tworzyć gry wieloosobowe i online.
Odkryj sztukę programowania gier i zamień swoje pomysły w ekscytujące produkcje!
