Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Medialny obraz kształtowania się stosunków polsko-niemieckich. Na podstawie analizy tygodników Der Spiegel i Polityka z lat 2005–2017
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W swojej książce bada się, jak duży wpływ mają partie polityczne oraz mass media na relacje polsko-niemieckie oraz na kształtowanie wizerunku obu narodów. Głównym zagadnieniem pracy jest analiza obrazu Polski i Niemiec oraz relacji między tymi krajami, jaki powstał w wyniku działań opiniotwórczych mediów polskich i niemieckich, na przykładzie tygodników "Polityka" i "Der Spiegel" w latach 2005–2017. Kluczowe pytanie brzmi: w jakim stopniu przedstawione treści były zgodne, a w jakim rozbieżne pomiędzy tymi czasopismami? Przedmiotem analizy są wypowiedzi nie tylko dziennikarzy, ale także liderów głównych partii politycznych, naukowców i członków elit symbolicznych.
Książka cechuje się oryginalnym podejściem badawczym, trafnym doborem materiałów i precyzyjnym przeprowadzeniem każdego etapu projektu. Autorka wykonała ogromną pracę przy tłumaczeniach i interpretacjach publikacji z "Der Spiegel", korzystając przy tym z wiedzy historycznej i politologicznej.
Według dr hab. Justyny Szulich-Kałuży, profesor KUL, książka prezentuje temat ciekawy i mało zbadany na polskim rynku wydawniczym. Zarówno część teoretyczna, jak i analityczna zasługują na uznanie za staranność i trafny dobór literatury. Dr hab. Barbara Wiśniewska-Paź, profesor UWr, również podkreśla dobrze przemyślaną strukturę analizy w swojej recenzji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W swojej książce bada się, jak duży wpływ mają partie polityczne oraz mass media na relacje polsko-niemieckie oraz na kształtowanie wizerunku obu narodów. Głównym zagadnieniem pracy jest analiza obrazu Polski i Niemiec oraz relacji między tymi krajami, jaki powstał w wyniku działań opiniotwórczych mediów polskich i niemieckich, na przykładzie tygodników "Polityka" i "Der Spiegel" w latach 2005–2017. Kluczowe pytanie brzmi: w jakim stopniu przedstawione treści były zgodne, a w jakim rozbieżne pomiędzy tymi czasopismami? Przedmiotem analizy są wypowiedzi nie tylko dziennikarzy, ale także liderów głównych partii politycznych, naukowców i członków elit symbolicznych.
Książka cechuje się oryginalnym podejściem badawczym, trafnym doborem materiałów i precyzyjnym przeprowadzeniem każdego etapu projektu. Autorka wykonała ogromną pracę przy tłumaczeniach i interpretacjach publikacji z "Der Spiegel", korzystając przy tym z wiedzy historycznej i politologicznej.
Według dr hab. Justyny Szulich-Kałuży, profesor KUL, książka prezentuje temat ciekawy i mało zbadany na polskim rynku wydawniczym. Zarówno część teoretyczna, jak i analityczna zasługują na uznanie za staranność i trafny dobór literatury. Dr hab. Barbara Wiśniewska-Paź, profesor UWr, również podkreśla dobrze przemyślaną strukturę analizy w swojej recenzji.
