Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
MEDIA A DEMOKRACJA
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Konferencja miała na celu zbadanie, jak media wpływają na rozwój demokracji, biorąc pod uwagę zarówno aspekty historyczne, jak i współczesne. Uczestnicy analizowali, jakie zagrożenia mogą wynikać z działalności mediów dla obecnej demokracji, oraz debatowali nad tym, czy media w Polsce i na świecie są naprawdę wolne. W ramach spotkania przeprowadzono również analizy dotyczące kondycji dziennikarstwa w Polsce po 1989 roku, a także wpływu kapitału zagranicznego na lokalne media i jego potencjalny wpływ na proces demokratyzacji.
Jednym z kluczowych tematów była funkcja polityczna mediów i ich rola w kształtowaniu społeczeństwa obywatelskiego. Uczestnicy badali, czy treści przekazywane przez media są obiektywne i profesjonalne, a także jak różne czynniki, takie jak struktura własności, układy polityczne czy prawo prasowe wpływają na ich działanie. Ważnym było także porównanie wyników badań nad mediami z analizą czynników kształtujących ich funkcjonowanie, co mogłoby pomóc zidentyfikować przyczyny potencjalnych problemów oraz zaproponować sposoby ich rozwiązywania.
Zawartość tomu obejmuje 30 tekstów podzielonych na trzy części. Pierwsza część poświęcona jest ogólnym zagadnieniom związanym z mediami, ze szczególnym uwzględnieniem mediów elektronicznych i cyfrowych, oraz ich związkom z demokracją. Autorzy debatowali nad tym, czy media mogą być używane w sposób szkodliwy dla demokracji oraz czy dziennikarstwo może łączyć się z dużym biznesem, zachowując jednocześnie charakter służby publicznej. Rozważano również politykę prawicowych i lewicowych partii wobec mediów w Polsce.
Druga część książki skupia się na granicach wolności mediów, ograniczeniach prasy, a także niezależności dziennikarskiej i kwestiach związanych z kryptoreklamą. W trzeciej, istotnej części zbioru, autorzy analizują konsolidację rynku lokalnych gazet, sytuację zawodową dziennikarzy oraz strategie mediów w kontekście inwestycji zagranicznych.
Publikacja ta może być cenną lekturą dla medioznawców, studentów dziennikarstwa, jak również dla samych dziennikarzy i wydawców, którzy działają zarówno w ogólnopolskich, jak i lokalnych mediach. Redaktorzy mają nadzieję, że praca ta będzie użyteczna w zrozumieniu skomplikowanych relacji między mediami a demokracją.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Konferencja miała na celu zbadanie, jak media wpływają na rozwój demokracji, biorąc pod uwagę zarówno aspekty historyczne, jak i współczesne. Uczestnicy analizowali, jakie zagrożenia mogą wynikać z działalności mediów dla obecnej demokracji, oraz debatowali nad tym, czy media w Polsce i na świecie są naprawdę wolne. W ramach spotkania przeprowadzono również analizy dotyczące kondycji dziennikarstwa w Polsce po 1989 roku, a także wpływu kapitału zagranicznego na lokalne media i jego potencjalny wpływ na proces demokratyzacji.
Jednym z kluczowych tematów była funkcja polityczna mediów i ich rola w kształtowaniu społeczeństwa obywatelskiego. Uczestnicy badali, czy treści przekazywane przez media są obiektywne i profesjonalne, a także jak różne czynniki, takie jak struktura własności, układy polityczne czy prawo prasowe wpływają na ich działanie. Ważnym było także porównanie wyników badań nad mediami z analizą czynników kształtujących ich funkcjonowanie, co mogłoby pomóc zidentyfikować przyczyny potencjalnych problemów oraz zaproponować sposoby ich rozwiązywania.
Zawartość tomu obejmuje 30 tekstów podzielonych na trzy części. Pierwsza część poświęcona jest ogólnym zagadnieniom związanym z mediami, ze szczególnym uwzględnieniem mediów elektronicznych i cyfrowych, oraz ich związkom z demokracją. Autorzy debatowali nad tym, czy media mogą być używane w sposób szkodliwy dla demokracji oraz czy dziennikarstwo może łączyć się z dużym biznesem, zachowując jednocześnie charakter służby publicznej. Rozważano również politykę prawicowych i lewicowych partii wobec mediów w Polsce.
Druga część książki skupia się na granicach wolności mediów, ograniczeniach prasy, a także niezależności dziennikarskiej i kwestiach związanych z kryptoreklamą. W trzeciej, istotnej części zbioru, autorzy analizują konsolidację rynku lokalnych gazet, sytuację zawodową dziennikarzy oraz strategie mediów w kontekście inwestycji zagranicznych.
Publikacja ta może być cenną lekturą dla medioznawców, studentów dziennikarstwa, jak również dla samych dziennikarzy i wydawców, którzy działają zarówno w ogólnopolskich, jak i lokalnych mediach. Redaktorzy mają nadzieję, że praca ta będzie użyteczna w zrozumieniu skomplikowanych relacji między mediami a demokracją.
