Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing w przedsiębiorstwie – ujęcie operacyjne
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka podzielona jest na sześć części, z których każda skupia się na innym aspekcie marketingu. Początkowy rozdział oferuje zwięzłe wprowadzenie do genezy, znaczenia oraz roli marketingu zarówno w kontekście społecznym, jak i gospodarczym. Opisuje różnice między marketingiem konsumenckim (B2C) a marketingiem przemysłowym skierowanym do biznesu (B2B), a także odnotowuje rozwój koncepcji marketingowych, uwzględniając zmieniające się zadania i rolę marketingu w biznesie oraz technologiczne czynniki postępu.
Drugi rozdział zgłębia zasadnicze elementy reguły S-T-P (Segmentacja-Celowanie-Pozycjonowanie) w kontekście marketingu. Omawia kluczową rolę segmentacji, przedstawia kryteria podziału rynku zarówno dla dóbr konsumpcyjnych, jak i przemysłowych oraz opisuje podstawowe metody segmentacji. Szczególną uwagę poświęcono na identyfikację i ocenę atrakcyjności rynkowej poszczególnych segmentów. Różne strategie marketingowe, takie jak marketing masowy, zróżnicowany, skoncentrowany i zindywidualizowany, również znalazły swoje miejsce w tym rozdziale, kończąc się na omówieniu technik pozycjonowania produktów na rynku docelowym.
Trzeci rozdział koncentruje się na polityce ofertowej firmy, w tym definicji produktu, jego najważniejszych cechach oraz klasyfikacji produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. Rozdział rozwija koncepcję cyklu życia produktu, omawiając kwestie takie jak sprzedaż, koszty, zyski, typ nabywców i konkurencję. Dodatkowo przedstawia znaczenie marki, opakowania oraz ceny i ich wpływ na konkurencyjność oferty, kończąc na aspektach związanych z gwarancją i rękojmią.
Czwarty rozdział poświęcony jest strategiom dystrybucji, które pozwalają przedsiębiorstwu dostarczyć swoje produkty do końcowych odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Szczegółowo omówiono systemy dystrybucji, ich strukturę i cele, z naciskiem na wybór kanałów transakcyjnych i logistycznych, zwracając uwagę na rozwój elektronicznych kanałów i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. Rozdział zamyka analiza zmian w strukturze i strategiach dystrybucji wielokanałowej.
Pięty rozdział skupia się na celach i narzędziach komunikacji rynkowej, omawiając reklamę, promocję sprzedaży i public relations. Analizuje główne funkcje tych narzędzi, ich klasyfikację oraz strategie promocji. Podkreślono także znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego, wynikające z dynamicznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego.
Ostatni rozdział opisuje kluczowe mierniki przydatne w analizie, planowaniu i kontroli działań marketingowych. Te narzędzia pomagają w ocenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa oraz analizie udziału w rynku z różnych perspektyw. Szczególny nacisk położono na badanie efektywności poszczególnych instrumentów marketingowych oraz na prezentację podstawowych mierników w kontekście zmieniającej się rzeczywistości marketingowej. Całość zamykają refleksje na temat oceny skuteczności działań marketingowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
37.78 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 1 szt.
Dostępna ilość
59.90
37.78
Książka podzielona jest na sześć części, z których każda skupia się na innym aspekcie marketingu. Początkowy rozdział oferuje zwięzłe wprowadzenie do genezy, znaczenia oraz roli marketingu zarówno w kontekście społecznym, jak i gospodarczym. Opisuje różnice między marketingiem konsumenckim (B2C) a marketingiem przemysłowym skierowanym do biznesu (B2B), a także odnotowuje rozwój koncepcji marketingowych, uwzględniając zmieniające się zadania i rolę marketingu w biznesie oraz technologiczne czynniki postępu.
Drugi rozdział zgłębia zasadnicze elementy reguły S-T-P (Segmentacja-Celowanie-Pozycjonowanie) w kontekście marketingu. Omawia kluczową rolę segmentacji, przedstawia kryteria podziału rynku zarówno dla dóbr konsumpcyjnych, jak i przemysłowych oraz opisuje podstawowe metody segmentacji. Szczególną uwagę poświęcono na identyfikację i ocenę atrakcyjności rynkowej poszczególnych segmentów. Różne strategie marketingowe, takie jak marketing masowy, zróżnicowany, skoncentrowany i zindywidualizowany, również znalazły swoje miejsce w tym rozdziale, kończąc się na omówieniu technik pozycjonowania produktów na rynku docelowym.
Trzeci rozdział koncentruje się na polityce ofertowej firmy, w tym definicji produktu, jego najważniejszych cechach oraz klasyfikacji produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. Rozdział rozwija koncepcję cyklu życia produktu, omawiając kwestie takie jak sprzedaż, koszty, zyski, typ nabywców i konkurencję. Dodatkowo przedstawia znaczenie marki, opakowania oraz ceny i ich wpływ na konkurencyjność oferty, kończąc na aspektach związanych z gwarancją i rękojmią.
Czwarty rozdział poświęcony jest strategiom dystrybucji, które pozwalają przedsiębiorstwu dostarczyć swoje produkty do końcowych odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Szczegółowo omówiono systemy dystrybucji, ich strukturę i cele, z naciskiem na wybór kanałów transakcyjnych i logistycznych, zwracając uwagę na rozwój elektronicznych kanałów i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. Rozdział zamyka analiza zmian w strukturze i strategiach dystrybucji wielokanałowej.
Pięty rozdział skupia się na celach i narzędziach komunikacji rynkowej, omawiając reklamę, promocję sprzedaży i public relations. Analizuje główne funkcje tych narzędzi, ich klasyfikację oraz strategie promocji. Podkreślono także znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego, wynikające z dynamicznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego.
Ostatni rozdział opisuje kluczowe mierniki przydatne w analizie, planowaniu i kontroli działań marketingowych. Te narzędzia pomagają w ocenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa oraz analizie udziału w rynku z różnych perspektyw. Szczególny nacisk położono na badanie efektywności poszczególnych instrumentów marketingowych oraz na prezentację podstawowych mierników w kontekście zmieniającej się rzeczywistości marketingowej. Całość zamykają refleksje na temat oceny skuteczności działań marketingowych.
Szczegóły
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 37.78 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 196
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 160 x 235 mm
ID: 9788320823813
Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Inne książki tych autorów
38.55 zł
jak nowa
-
38.55 zł
jak nowa
Taniej o 21.35 zł 59.90 zł
Podobne produkty
46.24 zł
widoczne ślady używania
-
62.56 zł
dobry
-
46.24 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 14.66 zł 60.90 zł
54.77 zł
nowa
-
54.77 zł
nowa
Taniej o 9.97 zł 64.74 zł
99.03 zł
jak nowa
-
99.03 zł
jak nowa
37.22 zł
jak nowa
-
37.22 zł
jak nowa
Taniej o 11.85 zł 49.07 zł
78.54 zł
jak nowa
-
78.54 zł
jak nowa
-
66.73 zł
dobry
Taniej o 25.46 zł 104.00 zł
18.7 zł
jak nowa
-
18.7 zł
jak nowa
-
48.6 zł
nowa
Taniej o 30.30 zł 49.00 zł
31.33 zł
jak nowa
-
31.33 zł
jak nowa
-
37.55 zł
dobry
Taniej o 27.67 zł 59.00 zł
78.63 zł
jak nowa
-
78.63 zł
jak nowa
39.84 zł
nowa
-
39.84 zł
nowa
Taniej o 0.06 zł 39.90 zł
20.07 zł
jak nowa
-
20.07 zł
jak nowa
Taniej o 9.83 zł 29.90 zł
8.44 zł
jak nowa
-
8.44 zł
jak nowa
Taniej o 41.46 zł 49.90 zł
14.63 zł
jak nowa
-
14.63 zł
jak nowa
Taniej o 25.27 zł 39.90 zł
25.13 zł
widoczne ślady używania
-
25.13 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 33.87 zł 59.00 zł
15.69 zł
jak nowa
-
15.69 zł
jak nowa
Taniej o 21.31 zł 37.00 zł
17.07 zł
nowa
-
17.07 zł
nowa
Taniej o 80.93 zł 98.00 zł
60.69 zł
jak nowa
-
60.69 zł
jak nowa
13.74 zł
dobry
-
20.72 zł
jak nowa
-
13.74 zł
dobry
Taniej o 22.91 zł 36.65 zł
35.33 zł
jak nowa
-
35.33 zł
jak nowa
Taniej o 33.67 zł 69.00 zł
11.07 zł
widoczne ślady używania
-
17.01 zł
jak nowa
-
13.33 zł
dobry
-
11.07 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 18.83 zł 29.90 zł
126.84 zł
nowa
-
126.84 zł
nowa
Taniej o 6.02 zł 132.86 zł
22.85 zł
widoczne ślady używania
-
22.85 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 46.15 zł 69.00 zł
20.96 zł
jak nowa
-
20.96 zł
jak nowa
Taniej o 48.04 zł 69.00 zł
34.77 zł
nowa
-
34.77 zł
nowa
Taniej o 5.13 zł 39.90 zł
71.57 zł
jak nowa
-
71.57 zł
jak nowa
15.25 zł
jak nowa
-
15.25 zł
jak nowa
Taniej o 19.65 zł 34.90 zł
9.43 zł
jak nowa
-
9.43 zł
jak nowa
Taniej o 25.47 zł 34.90 zł
26.37 zł
nowa
-
26.37 zł
nowa
Taniej o 11.91 zł 38.28 zł
8.96 zł
widoczne ślady używania
-
8.96 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 18.04 zł 27.00 zł
14.78 zł
jak nowa
-
14.78 zł
jak nowa
Taniej o 22.57 zł 37.35 zł
20.11 zł
jak nowa
-
20.11 zł
jak nowa
-
13.43 zł
dobry
Taniej o 14.79 zł 34.90 zł
Może Ci się spodobać
33.71 zł
nowa
-
33.71 zł
nowa
Taniej o 6.28 zł 39.99 zł
15.52 zł
dobry
-
15.52 zł
dobry
Taniej o 24.38 zł 39.90 zł
21.26 zł
jak nowa
-
21.26 zł
jak nowa
Taniej o 11.64 zł 32.90 zł
4.68 zł
widoczne ślady używania
-
5.94 zł
dobry
-
4.68 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 35.22 zł 39.90 zł
39.84 zł
nowa
-
39.84 zł
nowa
Taniej o 10.06 zł 49.90 zł
39.84 zł
nowa
-
39.84 zł
nowa
Taniej o 10.06 zł 49.90 zł
286.45 zł
jak nowa
-
286.45 zł
jak nowa
30.08 zł
nowa
-
30.08 zł
nowa
Taniej o 11.58 zł 41.66 zł
13.59 zł
jak nowa
-
13.59 zł
jak nowa
-
34.2 zł
nowa
Taniej o 26.31 zł 39.90 zł
103.91 zł
nowa
-
103.91 zł
nowa
37.28 zł
nowa
-
37.28 zł
nowa
Taniej o 12.72 zł 50.00 zł
30.09 zł
dobry
-
35.36 zł
jak nowa
-
30.09 zł
dobry
Taniej o 6.90 zł 36.99 zł
23.88 zł
jak nowa
-
23.88 zł
jak nowa
-
37.49 zł
dobry
-
28.65 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 16.02 zł 39.90 zł
24.23 zł
dobry
-
28.49 zł
jak nowa
-
24.23 zł
dobry
Taniej o 20.67 zł 44.90 zł
10.04 zł
dobry
-
10.04 zł
dobry
Taniej o 26.86 zł 36.90 zł
49.62 zł
nowa
-
49.62 zł
nowa
35.7 zł
widoczne ślady używania
-
46.58 zł
jak nowa
-
46.67 zł
dobry
-
35.7 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 4.20 zł 39.90 zł
13.17 zł
jak nowa
-
13.17 zł
jak nowa
-
33.71 zł
nowa
Taniej o 26.82 zł 39.99 zł
7.8 zł
dobry
-
7.8 zł
dobry
-
31.94 zł
nowa
Taniej o 32.19 zł 39.99 zł
14.88 zł
jak nowa
-
14.88 zł
jak nowa
-
39.68 zł
nowa
Taniej o 28.02 zł 42.90 zł
8.65 zł
widoczne ślady używania
-
14.05 zł
jak nowa
-
12.29 zł
dobry
-
8.65 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 27.34 zł 35.99 zł
12.74 zł
jak nowa
-
12.74 zł
jak nowa
-
35.43 zł
nowa
Taniej o 15.25 zł 27.99 zł
53.78 zł
nowa
-
53.78 zł
nowa
15.78 zł
widoczne ślady używania
-
24.28 zł
jak nowa
-
15.78 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 24.12 zł 39.90 zł
26.27 zł
widoczne ślady używania
-
40.38 zł
jak nowa
-
34.34 zł
dobry
-
26.27 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 10.63 zł 36.90 zł
9.29 zł
dobry
-
10.92 zł
jak nowa
-
9.29 zł
dobry
-
27.87 zł
nowa
Taniej o 25.61 zł 34.90 zł
23.69 zł
jak nowa
-
23.69 zł
jak nowa
Taniej o 11.21 zł 34.90 zł
2.63 zł
nowa
-
2.63 zł
nowa
Taniej o 0.36 zł 2.99 zł
22.79 zł
dobry
-
26.81 zł
jak nowa
-
22.79 zł
dobry
Taniej o 12.11 zł 34.90 zł
12.42 zł
nowa
-
12.42 zł
nowa
Taniej o 2.57 zł 14.99 zł
Inne książki: Marketing
87.55 zł
jak nowa
-
87.55 zł
jak nowa
Taniej o 39.63 zł 127.18 zł
15.54 zł
widoczne ślady używania
-
25.17 zł
jak nowa
-
15.54 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 17.48 zł 33.02 zł
14.78 zł
widoczne ślady używania
-
22.72 zł
jak nowa
-
14.78 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 20.12 zł 34.90 zł
193.75 zł
jak nowa
-
193.75 zł
jak nowa
Taniej o 91.93 zł 285.68 zł
30.39 zł
widoczne ślady używania
-
30.39 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 28.61 zł 59.00 zł
6.79 zł
widoczne ślady używania
-
6.79 zł
widoczne ślady używania
25.44 zł
jak nowa
-
25.44 zł
jak nowa
Taniej o 39.97 zł 65.41 zł
11.39 zł
dobry
-
11.39 zł
dobry
Taniej o 14.93 zł 26.32 zł
11.39 zł
widoczne ślady używania
-
11.39 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 26.50 zł 37.89 zł
56.31 zł
jak nowa
-
56.31 zł
jak nowa
Taniej o 42.69 zł 99.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
880 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka

11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost

14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier

13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata

Zwykły przelew