Książka - Marketing w przedsiębiorstwie – ujęcie operacyjne

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing w przedsiębiorstwie – ujęcie operacyjne

Marketing w przedsiębiorstwie – ujęcie operacyjne

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka podzielona jest na sześć części, z których każda skupia się na innym aspekcie marketingu. Początkowy rozdział oferuje zwięzłe wprowadzenie do genezy, znaczenia oraz roli marketingu zarówno w kontekście społecznym, jak i gospodarczym. Opisuje różnice między marketingiem konsumenckim (B2C) a marketingiem przemysłowym skierowanym do biznesu (B2B), a także odnotowuje rozwój koncepcji marketingowych, uwzględniając zmieniające się zadania i rolę marketingu w biznesie oraz technologiczne czynniki postępu.

Drugi rozdział zgłębia zasadnicze elementy reguły S-T-P (Segmentacja-Celowanie-Pozycjonowanie) w kontekście marketingu. Omawia kluczową rolę segmentacji, przedstawia kryteria podziału rynku zarówno dla dóbr konsumpcyjnych, jak i przemysłowych oraz opisuje podstawowe metody segmentacji. Szczególną uwagę poświęcono na identyfikację i ocenę atrakcyjności rynkowej poszczególnych segmentów. Różne strategie marketingowe, takie jak marketing masowy, zróżnicowany, skoncentrowany i zindywidualizowany, również znalazły swoje miejsce w tym rozdziale, kończąc się na omówieniu technik pozycjonowania produktów na rynku docelowym.

Trzeci rozdział koncentruje się na polityce ofertowej firmy, w tym definicji produktu, jego najważniejszych cechach oraz klasyfikacji produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. Rozdział rozwija koncepcję cyklu życia produktu, omawiając kwestie takie jak sprzedaż, koszty, zyski, typ nabywców i konkurencję. Dodatkowo przedstawia znaczenie marki, opakowania oraz ceny i ich wpływ na konkurencyjność oferty, kończąc na aspektach związanych z gwarancją i rękojmią.

Czwarty rozdział poświęcony jest strategiom dystrybucji, które pozwalają przedsiębiorstwu dostarczyć swoje produkty do końcowych odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Szczegółowo omówiono systemy dystrybucji, ich strukturę i cele, z naciskiem na wybór kanałów transakcyjnych i logistycznych, zwracając uwagę na rozwój elektronicznych kanałów i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. Rozdział zamyka analiza zmian w strukturze i strategiach dystrybucji wielokanałowej.

Pięty rozdział skupia się na celach i narzędziach komunikacji rynkowej, omawiając reklamę, promocję sprzedaży i public relations. Analizuje główne funkcje tych narzędzi, ich klasyfikację oraz strategie promocji. Podkreślono także znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego, wynikające z dynamicznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego.

Ostatni rozdział opisuje kluczowe mierniki przydatne w analizie, planowaniu i kontroli działań marketingowych. Te narzędzia pomagają w ocenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa oraz analizie udziału w rynku z różnych perspektyw. Szczególny nacisk położono na badanie efektywności poszczególnych instrumentów marketingowych oraz na prezentację podstawowych mierników w kontekście zmieniającej się rzeczywistości marketingowej. Całość zamykają refleksje na temat oceny skuteczności działań marketingowych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

brak

nowa

1

37.78 zł

jak nowa

ok
Taniej o 22.12 złCena rynkowa: 59.90 zł
  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 1

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 1 szt.

Dostępna ilość

59.90

37.78

Książka podzielona jest na sześć części, z których każda skupia się na innym aspekcie marketingu. Początkowy rozdział oferuje zwięzłe wprowadzenie do genezy, znaczenia oraz roli marketingu zarówno w kontekście społecznym, jak i gospodarczym. Opisuje różnice między marketingiem konsumenckim (B2C) a marketingiem przemysłowym skierowanym do biznesu (B2B), a także odnotowuje rozwój koncepcji marketingowych, uwzględniając zmieniające się zadania i rolę marketingu w biznesie oraz technologiczne czynniki postępu.

Drugi rozdział zgłębia zasadnicze elementy reguły S-T-P (Segmentacja-Celowanie-Pozycjonowanie) w kontekście marketingu. Omawia kluczową rolę segmentacji, przedstawia kryteria podziału rynku zarówno dla dóbr konsumpcyjnych, jak i przemysłowych oraz opisuje podstawowe metody segmentacji. Szczególną uwagę poświęcono na identyfikację i ocenę atrakcyjności rynkowej poszczególnych segmentów. Różne strategie marketingowe, takie jak marketing masowy, zróżnicowany, skoncentrowany i zindywidualizowany, również znalazły swoje miejsce w tym rozdziale, kończąc się na omówieniu technik pozycjonowania produktów na rynku docelowym.

Trzeci rozdział koncentruje się na polityce ofertowej firmy, w tym definicji produktu, jego najważniejszych cechach oraz klasyfikacji produktów konsumpcyjnych i przemysłowych. Rozdział rozwija koncepcję cyklu życia produktu, omawiając kwestie takie jak sprzedaż, koszty, zyski, typ nabywców i konkurencję. Dodatkowo przedstawia znaczenie marki, opakowania oraz ceny i ich wpływ na konkurencyjność oferty, kończąc na aspektach związanych z gwarancją i rękojmią.

Czwarty rozdział poświęcony jest strategiom dystrybucji, które pozwalają przedsiębiorstwu dostarczyć swoje produkty do końcowych odbiorców w odpowiednim miejscu i czasie. Szczegółowo omówiono systemy dystrybucji, ich strukturę i cele, z naciskiem na wybór kanałów transakcyjnych i logistycznych, zwracając uwagę na rozwój elektronicznych kanałów i nowoczesnych rozwiązań logistycznych. Rozdział zamyka analiza zmian w strukturze i strategiach dystrybucji wielokanałowej.

Pięty rozdział skupia się na celach i narzędziach komunikacji rynkowej, omawiając reklamę, promocję sprzedaży i public relations. Analizuje główne funkcje tych narzędzi, ich klasyfikację oraz strategie promocji. Podkreślono także znaczenie Internetu jako medium komunikacyjnego, wynikające z dynamicznego rozwoju społeczeństwa informacyjnego.

Ostatni rozdział opisuje kluczowe mierniki przydatne w analizie, planowaniu i kontroli działań marketingowych. Te narzędzia pomagają w ocenie pozycji rynkowej przedsiębiorstwa oraz analizie udziału w rynku z różnych perspektyw. Szczególny nacisk położono na badanie efektywności poszczególnych instrumentów marketingowych oraz na prezentację podstawowych mierników w kontekście zmieniającej się rzeczywistości marketingowej. Całość zamykają refleksje na temat oceny skuteczności działań marketingowych.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 37.78 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 196

Rok wydania: 2020

Rozmiar: 160 x 235 mm

ID: 9788320823813

Inne książki tych autorów

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 21.35 zł 59.90 zł

Podobne produkty

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 14.66 zł 60.90 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 9.97 zł 64.74 zł

Miękka , W magazynie
Używana
Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 11.85 zł 49.07 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 25.46 zł 104.00 zł

Twarda , W magazynie
Nowa Używana Okazja

Taniej o 30.30 zł 49.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 27.67 zł 59.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana
Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż

Taniej o 0.06 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 9.83 zł 29.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 41.46 zł 49.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 25.27 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 33.87 zł 59.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 21.31 zł 37.00 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 80.93 zł 98.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana
Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 22.91 zł 36.65 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 33.67 zł 69.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 18.83 zł 29.90 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 6.02 zł 132.86 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 46.15 zł 69.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 48.04 zł 69.00 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 5.13 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana
Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 19.65 zł 34.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 25.47 zł 34.90 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 11.91 zł 38.28 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 18.04 zł 27.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 22.57 zł 37.35 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 14.79 zł 34.90 zł

Może Ci się spodobać

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 6.28 zł 39.99 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 24.38 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 11.64 zł 32.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 35.22 zł 39.90 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 10.06 zł 49.90 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 10.06 zł 49.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana
Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 11.58 zł 41.66 zł

Miękka , W magazynie
Nowa Używana Okazja

Taniej o 26.31 zł 39.90 zł

Twarda , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 12.72 zł 50.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 6.90 zł 36.99 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 16.02 zł 39.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 20.67 zł 44.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 26.86 zł 36.90 zł

Twarda, ba... , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 4.20 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Nowa Używana Okazja

Taniej o 26.82 zł 39.99 zł

Miękka , W magazynie
Nowa Używana Okazja

Taniej o 32.19 zł 39.99 zł

Miękka , W magazynie
Nowa Używana Okazja

Taniej o 28.02 zł 42.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 27.34 zł 35.99 zł

Twarda , W magazynie
Nowa Używana Okazja

Taniej o 15.25 zł 27.99 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż
Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 24.12 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 10.63 zł 36.90 zł

Twarda , W magazynie
Nowa Używana Okazja

Taniej o 25.61 zł 34.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 11.21 zł 34.90 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 0.36 zł 2.99 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 12.11 zł 34.90 zł

Miękka , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.57 zł 14.99 zł

Inne książki: Marketing

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 39.63 zł 127.18 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 17.48 zł 33.02 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 20.12 zł 34.90 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 91.93 zł 285.68 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 28.61 zł 59.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana
Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 39.97 zł 65.41 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 26.50 zł 37.89 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 42.69 zł 99.00 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info