Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Analiza przypadku jest jedną z kluczowych metod badań jakościowych, szczególnie przydatną w rozwiązywaniu problemów związanych z zarządzaniem. Polega na dogłębnym opisie rzeczywistego zjawiska gospodarczego, co pozwala na wyciągnięcie wniosków dotyczących jego przyczyn i skutków. Metoda ta jest często wykorzystywana w edukacji menedżerskiej, zwłaszcza w nauczaniu marketingu, ponieważ umożliwia studentom zderzenie teorii z praktyką działania firm, a także rozwija ich zdolności analityczne i decyzyjne. Publikacja zawierająca studia przypadków przedstawia wyzwania związane z zarządzaniem marketingowym w firmach, każdorazowo poprzedzone wstępem teoretycznym, który kontekstualizuje omawiane zagadnienia. Książka jest skierowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, jak i menedżerów działających w różnych sektorach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Analiza przypadku jest jedną z kluczowych metod badań jakościowych, szczególnie przydatną w rozwiązywaniu problemów związanych z zarządzaniem. Polega na dogłębnym opisie rzeczywistego zjawiska gospodarczego, co pozwala na wyciągnięcie wniosków dotyczących jego przyczyn i skutków. Metoda ta jest często wykorzystywana w edukacji menedżerskiej, zwłaszcza w nauczaniu marketingu, ponieważ umożliwia studentom zderzenie teorii z praktyką działania firm, a także rozwija ich zdolności analityczne i decyzyjne. Publikacja zawierająca studia przypadków przedstawia wyzwania związane z zarządzaniem marketingowym w firmach, każdorazowo poprzedzone wstępem teoretycznym, który kontekstualizuje omawiane zagadnienia. Książka jest skierowana zarówno do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, jak i menedżerów działających w różnych sektorach.
