Książka - Marketing 3.0 TW

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Współczesny rynek coraz bardziej koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań, które zaspokajają rosnące potrzeby konsumentów w zakresie kreatywności, idealizmu oraz integracji społecznej. Wiodące firmy dostrzegają konieczność dotarcia do technologicznie zaawansowanych klientów, którzy oczekują czegoś więcej niż tradycyjne formy marketingu. Stąd potrzeba tworzenia produktów, usług oraz atmosfery korporacyjnej, które nie tylko inspirują, ale i odzwierciedlają wartości konsumentów.

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan wprowadzili koncepcję Marketingu 3.0, która stanowi przełom w podejściu do marketingu. To podejście jest rozwinięciem wcześniejszych koncepcji — od skupienia się na produkcie (Marketing 1.0) i konsumencie (Marketing 2.0) do holistycznego postrzegania klienta jako jednostki wielowymiarowej. Marketing 3.0 postrzega konsumentów jako partnerów podzielających wspólne wartości, umożliwiając im aktywną współpracę z firmą. Autorzy przedstawiają praktyczne przykłady, które pomagają wdrożyć te zasady w każdej organizacji.

Dzisiejsi konsumenci są świadomi globalnych skutków swoich decyzji zakupowych, co sprawia, że aktywnie dzielą się swoimi opiniami. Marketing 3.0 uczy, jak wykorzystać te społeczne interakcje do umocnienia marki jako pozytywnego czynnika zmiany oraz współpracy z konsumentami w roli ambasadorów.

Książka analizuje nie tylko relacje z klientami, ale także sposób, w jaki firmy kształtują swoje wartości i jak stają się one widoczne dla interesariuszy. Dowiemy się, jak marki angażują się w walkę z ubóstwem, wpływają na zmiany społeczno-kulturowe oraz wspierają ochronę środowiska. Zwraca również uwagę na wpływ marketingu wartościowego na pracowników, partnerów oraz udziałowców.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Współczesny rynek coraz bardziej koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań, które zaspokajają rosnące potrzeby konsumentów w zakresie kreatywności, idealizmu oraz integracji społecznej. Wiodące firmy dostrzegają konieczność dotarcia do technologicznie zaawansowanych klientów, którzy oczekują czegoś więcej niż tradycyjne formy marketingu. Stąd potrzeba tworzenia produktów, usług oraz atmosfery korporacyjnej, które nie tylko inspirują, ale i odzwierciedlają wartości konsumentów.

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan wprowadzili koncepcję Marketingu 3.0, która stanowi przełom w podejściu do marketingu. To podejście jest rozwinięciem wcześniejszych koncepcji — od skupienia się na produkcie (Marketing 1.0) i konsumencie (Marketing 2.0) do holistycznego postrzegania klienta jako jednostki wielowymiarowej. Marketing 3.0 postrzega konsumentów jako partnerów podzielających wspólne wartości, umożliwiając im aktywną współpracę z firmą. Autorzy przedstawiają praktyczne przykłady, które pomagają wdrożyć te zasady w każdej organizacji.

Dzisiejsi konsumenci są świadomi globalnych skutków swoich decyzji zakupowych, co sprawia, że aktywnie dzielą się swoimi opiniami. Marketing 3.0 uczy, jak wykorzystać te społeczne interakcje do umocnienia marki jako pozytywnego czynnika zmiany oraz współpracy z konsumentami w roli ambasadorów.

Książka analizuje nie tylko relacje z klientami, ale także sposób, w jaki firmy kształtują swoje wartości i jak stają się one widoczne dla interesariuszy. Dowiemy się, jak marki angażują się w walkę z ubóstwem, wpływają na zmiany społeczno-kulturowe oraz wspierają ochronę środowiska. Zwraca również uwagę na wpływ marketingu wartościowego na pracowników, partnerów oraz udziałowców.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 17.10 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 200
Rok wydania: 2010
Rozmiar: 160 × 235 mm
ID: 9788362195923

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info