Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing 3.0 TW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesny rynek coraz bardziej koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań, które zaspokajają rosnące potrzeby konsumentów w zakresie kreatywności, idealizmu oraz integracji społecznej. Wiodące firmy dostrzegają konieczność dotarcia do technologicznie zaawansowanych klientów, którzy oczekują czegoś więcej niż tradycyjne formy marketingu. Stąd potrzeba tworzenia produktów, usług oraz atmosfery korporacyjnej, które nie tylko inspirują, ale i odzwierciedlają wartości konsumentów.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan wprowadzili koncepcję Marketingu 3.0, która stanowi przełom w podejściu do marketingu. To podejście jest rozwinięciem wcześniejszych koncepcji — od skupienia się na produkcie (Marketing 1.0) i konsumencie (Marketing 2.0) do holistycznego postrzegania klienta jako jednostki wielowymiarowej. Marketing 3.0 postrzega konsumentów jako partnerów podzielających wspólne wartości, umożliwiając im aktywną współpracę z firmą. Autorzy przedstawiają praktyczne przykłady, które pomagają wdrożyć te zasady w każdej organizacji.
Dzisiejsi konsumenci są świadomi globalnych skutków swoich decyzji zakupowych, co sprawia, że aktywnie dzielą się swoimi opiniami. Marketing 3.0 uczy, jak wykorzystać te społeczne interakcje do umocnienia marki jako pozytywnego czynnika zmiany oraz współpracy z konsumentami w roli ambasadorów.
Książka analizuje nie tylko relacje z klientami, ale także sposób, w jaki firmy kształtują swoje wartości i jak stają się one widoczne dla interesariuszy. Dowiemy się, jak marki angażują się w walkę z ubóstwem, wpływają na zmiany społeczno-kulturowe oraz wspierają ochronę środowiska. Zwraca również uwagę na wpływ marketingu wartościowego na pracowników, partnerów oraz udziałowców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesny rynek coraz bardziej koncentruje się na dostarczaniu rozwiązań, które zaspokajają rosnące potrzeby konsumentów w zakresie kreatywności, idealizmu oraz integracji społecznej. Wiodące firmy dostrzegają konieczność dotarcia do technologicznie zaawansowanych klientów, którzy oczekują czegoś więcej niż tradycyjne formy marketingu. Stąd potrzeba tworzenia produktów, usług oraz atmosfery korporacyjnej, które nie tylko inspirują, ale i odzwierciedlają wartości konsumentów.
Philip Kotler, Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan wprowadzili koncepcję Marketingu 3.0, która stanowi przełom w podejściu do marketingu. To podejście jest rozwinięciem wcześniejszych koncepcji — od skupienia się na produkcie (Marketing 1.0) i konsumencie (Marketing 2.0) do holistycznego postrzegania klienta jako jednostki wielowymiarowej. Marketing 3.0 postrzega konsumentów jako partnerów podzielających wspólne wartości, umożliwiając im aktywną współpracę z firmą. Autorzy przedstawiają praktyczne przykłady, które pomagają wdrożyć te zasady w każdej organizacji.
Dzisiejsi konsumenci są świadomi globalnych skutków swoich decyzji zakupowych, co sprawia, że aktywnie dzielą się swoimi opiniami. Marketing 3.0 uczy, jak wykorzystać te społeczne interakcje do umocnienia marki jako pozytywnego czynnika zmiany oraz współpracy z konsumentami w roli ambasadorów.
Książka analizuje nie tylko relacje z klientami, ale także sposób, w jaki firmy kształtują swoje wartości i jak stają się one widoczne dla interesariuszy. Dowiemy się, jak marki angażują się w walkę z ubóstwem, wpływają na zmiany społeczno-kulturowe oraz wspierają ochronę środowiska. Zwraca również uwagę na wpływ marketingu wartościowego na pracowników, partnerów oraz udziałowców.
