Skupszop.pl to portal, dzięki któremu możesz sprzedać
online wszystkie swoje przeczytane i używane książki.

MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

Układ pracy to siedemnaście rozdziałów, obejmujących tematykę budowania marki na rynku budowlanym. W pierwszym rozdziale podano syntetyczną charakterystykę rynku budowlanego w Polsce, wskazując na jego zróżnicowanie oraz zależność od sytuacji ekonomiczno-społecznej. Rozważania zawarte w kolejnych rozdziałach sprowadzają się do omówienia marki, jej tożsamości i wizerunku. Dalej odnoszą się do postrzegania marki przez odbiorcę oraz analizują wartości, które marka komunikuje segmentom rynku. Kolejne fragmenty dotyczą rodzajów marek, metod ich pozycjonowania, merchandisingu oraz relacji marki z ceną. Końcowe części pracy traktują o narzędziach komunikacji marki, w tym sponsoringu, a także o znaczeniu pracowników w budowaniu siły marki, znaczeniu sieci powiązań, sposobach opieki marki nad klientem, znaczeniu zmysłów w procesie budowania pozycji marki, zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz metodach wyceny marki.

Pewna część rozważań odnosi się do marki Kreisel, z którą jeden z autorów jest związany od ponad 20 lat, oraz do partnerów tej marki z rynku budowlanego. Satysfakcja z wysiłku przygotowania pracy byłaby duża, gdyby zawarte refleksje i wyniki badań przyczyniły się do budowania silnych marek na rynku budowlanym w Polsce. Szczególnie dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych, które dominują na tym rynku w Polsce.

Pokaż cały opis Ukryj opis

Cena rynkowa: 62,90 zł

Wybierz stan zużycia Więcej o skali
nowaniedostępna
19,37 zł jak nowa

Taniej o43,53 zł

  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

dobryniedostępna
widoczne ślady używanianiedostępna

Układ pracy to siedemnaście rozdziałów, obejmujących tematykę budowania marki na rynku budowlanym. W pierwszym rozdziale podano syntetyczną charakterystykę rynku budowlanego w Polsce, wskazując na jego zróżnicowanie oraz zależność od sytuacji ekonomiczno-społecznej. Rozważania zawarte w kolejnych rozdziałach sprowadzają się do omówienia marki, jej tożsamości i wizerunku. Dalej odnoszą się do postrzegania marki przez odbiorcę oraz analizują wartości, które marka komunikuje segmentom rynku. Kolejne fragmenty dotyczą rodzajów marek, metod ich pozycjonowania, merchandisingu oraz relacji marki z ceną. Końcowe części pracy traktują o narzędziach komunikacji marki, w tym sponsoringu, a także o znaczeniu pracowników w budowaniu siły marki, znaczeniu sieci powiązań, sposobach opieki marki nad klientem, znaczeniu zmysłów w procesie budowania pozycji marki, zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz metodach wyceny marki.

Pewna część rozważań odnosi się do marki Kreisel, z którą jeden z autorów jest związany od ponad 20 lat, oraz do partnerów tej marki z rynku budowlanego. Satysfakcja z wysiłku przygotowania pracy byłaby duża, gdyby zawarte refleksje i wyniki badań przyczyniły się do budowania silnych marek na rynku budowlanym w Polsce. Szczególnie dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych, które dominują na tym rynku w Polsce.

Pokaż cały opis Ukryj opis

Rok wydania

2011

Ilość stron

254

Okładka

twarda

Rozmiar

ISBN

9788375108484

Polecane produkty

Recenzje użytkowników

Brak
recenzji

Dodaj swoją recenzję jako pierwszą!

Dodaj recenzje i odbierz rabat

z

Twoja ocena:

Dodaj opinie i odbierz rabat

Dowiedz się wiecej

Nowości

Opinie naszych klientów

Bardzo łatwa i miła współpraca!
opineoBanner
Zuza
ZOBACZ WSZYSTKIE

NAPISALI O NAS:

O SKUPSZOP.PL

Masz pytania?
Zadzwoń: +48 792 670 709
Napisz: [email protected]

APLIKACJA MOBILNA

Pobierz aplikację i sprawdź cenę swojej książki skanując
kod kreskowy telefonem.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

ODBIÓR I WYSYŁKA