MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

MARKA NA RYNKU BUDOWLANYM

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Układ pracy to siedemnaście rozdziałów, obejmujących tematykę budowania marki na rynku budowlanym. W pierwszym rozdziale podano syntetyczną charakterystykę rynku budowlanego w Polsce, wskazując na jego zróżnicowanie oraz zależność od sytuacji ekonomiczno-społecznej. Rozważania zawarte w kolejnych rozdziałach sprowadzają się do omówienia marki, jej tożsamości i wizerunku. Dalej odnoszą się do postrzegania marki przez odbiorcę oraz analizują wartości, które marka komunikuje segmentom rynku. Kolejne fragmenty dotyczą rodzajów marek, metod ich pozycjonowania, merchandisingu oraz relacji marki z ceną. Końcowe części pracy traktują o narzędziach komunikacji marki, w tym sponsoringu, a także o znaczeniu pracowników w budowaniu siły marki, znaczeniu sieci powiązań, sposobach opieki marki nad klientem, znaczeniu zmysłów w procesie budowania pozycji marki, zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz metodach wyceny marki. Pewna część rozważań odnosi się do marki Kreisel, z którą jeden z autorów jest związany od ponad 20 lat, oraz do partnerów tej marki z rynku budowlanego. Satysfakcja z wysiłku przygotowania pracy byłaby duża, gdyby zawarte refleksje i wyniki badań przyczyniły się do budowania silnych marek na rynku budowlanym w Polsce. Szczególnie dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych, które dominują na tym rynku w Polsce.

Cena rynkowa: 62.9 zł

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

nowa

niedostępna
1

9.27 zł

jak nowa

ok

Taniej o 53.63 zł

  • niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
  • książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji

Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy

dobry

niedostępna

widoczne ślady używania

niedostępna

Dostępna ilość 1

Układ pracy to siedemnaście rozdziałów, obejmujących tematykę budowania marki na rynku budowlanym. W pierwszym rozdziale podano syntetyczną charakterystykę rynku budowlanego w Polsce, wskazując na jego zróżnicowanie oraz zależność od sytuacji ekonomiczno-społecznej. Rozważania zawarte w kolejnych rozdziałach sprowadzają się do omówienia marki, jej tożsamości i wizerunku. Dalej odnoszą się do postrzegania marki przez odbiorcę oraz analizują wartości, które marka komunikuje segmentom rynku. Kolejne fragmenty dotyczą rodzajów marek, metod ich pozycjonowania, merchandisingu oraz relacji marki z ceną. Końcowe części pracy traktują o narzędziach komunikacji marki, w tym sponsoringu, a także o znaczeniu pracowników w budowaniu siły marki, znaczeniu sieci powiązań, sposobach opieki marki nad klientem, znaczeniu zmysłów w procesie budowania pozycji marki, zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach rodzinnych oraz metodach wyceny marki. Pewna część rozważań odnosi się do marki Kreisel, z którą jeden z autorów jest związany od ponad 20 lat, oraz do partnerów tej marki z rynku budowlanego. Satysfakcja z wysiłku przygotowania pracy byłaby duża, gdyby zawarte refleksje i wyniki badań przyczyniły się do budowania silnych marek na rynku budowlanym w Polsce. Szczególnie dotyczy to małych i średnich przedsiębiorstw budowlanych, które dominują na tym rynku w Polsce.

Szczegóły

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: twarda

Ilość stron: 254

Rok wydania: 2011

Rozmiar:

ID: 9788375108484

Wydawnictwo: REBIS

Sposoby dostawy

Płatne z góry

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Paczkomaty InPost

info

9,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier

info

12,99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier48

info

9,90 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

PACZKA W RUCHu

info

7,99 zł

Kurier

info

14,99 zł

Odbiór osobisty

Odbiór osobisty (Dębica)

info

0,00 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Szybkie płatności online lub kartą kredytową info

Zwykły przelew info