Książka - Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: · badania marketingowe · segmentację rynku · strategię produktu, dystrybucji, cen · wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki · reklamę i promocję · plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: · badania marketingowe · segmentację rynku · strategię produktu, dystrybucji, cen · wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki · reklamę i promocję · plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Szczegóły

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Opinie

Dostawa i płatność

Szczegóły

Okładka: Miękka

Ilość stron: 328

Rok wydania: 2022

Rozmiar: 17 x 24 mm

ID: 9788301169671

Autorzy: Henryk Mruk

Inne książki: Henryk Mruk

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 10.41 zł 62.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 8.48 zł 39.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 46.16 zł 49.88 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 37.99 zł 59.00 zł

Inne książki: Marketing

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 2.28 zł 30.33 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 31.86 zł 69.97 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 24.13 zł 30.70 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 20.70 zł 59.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 42.85 zł 59.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 32.73 zł 79.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 24.60 zł 79.00 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

12.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info