Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Liryka. Uniwersalne wzory do opanowania umiejętności polonistycznych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta oferuje zestaw wzorców do analizy poezji oraz zawiera 26 praktycznych przykładów ich zastosowania. Przedstawiona metoda pozwala dokładnie zrozumieć i utrwalić kluczowe pojęcia z zakresu teorii literatury, takie jak adresat, apostrofa, autor, bohater liryczny, dominujący środek poetycki, epitet, metafora, nastrój, osoba mówiąca, obraz poetycki, ożywienie, porównanie, powtórzenie, przesłanie, sytuacja liryczna, środki poetyckie, temat, uczucia, uosobienie i zdrobnienie. Dzięki temu, użytkowanie wzoru wspiera formułowanie jasnych i spójnych wypowiedzi, zarówno ustnych, jak i pisemnych, dotyczących utworów poetyckich. Autorki promują model nauczania, który kładzie nacisk na skupienie uwagi ucznia na zadaniu, systematyczne zwiększanie wiedzy poprzez emocjonalne zaangażowanie, wizualizację oraz myślenie analityczne i logiczne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta oferuje zestaw wzorców do analizy poezji oraz zawiera 26 praktycznych przykładów ich zastosowania. Przedstawiona metoda pozwala dokładnie zrozumieć i utrwalić kluczowe pojęcia z zakresu teorii literatury, takie jak adresat, apostrofa, autor, bohater liryczny, dominujący środek poetycki, epitet, metafora, nastrój, osoba mówiąca, obraz poetycki, ożywienie, porównanie, powtórzenie, przesłanie, sytuacja liryczna, środki poetyckie, temat, uczucia, uosobienie i zdrobnienie. Dzięki temu, użytkowanie wzoru wspiera formułowanie jasnych i spójnych wypowiedzi, zarówno ustnych, jak i pisemnych, dotyczących utworów poetyckich. Autorki promują model nauczania, który kładzie nacisk na skupienie uwagi ucznia na zadaniu, systematyczne zwiększanie wiedzy poprzez emocjonalne zaangażowanie, wizualizację oraz myślenie analityczne i logiczne.
