Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ku Kulturowej Koncepcji Pedagogiki Fragmenty i Ogarnięcie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka jest podzielona na dwie główne części. Pierwsza z nich bada, jak pedagogika wchodzi w interakcję z kulturą poprzez złożone syntezy w sytuacjach poznawczych, czyniąc krok w stronę zrozumienia humanistycznego. Rozważania te skupiają się na wędrówkach między różnymi ścieżkami kulturowymi. Druga część książki zastanawia się nad symbolicznymi zyskami, jakie pedagogika może osiągnąć, jeśli zdecyduje się na podejście uwzględniające narracje, które zostały zmarginalizowane, zapomniane lub nawet zabronione. Te konteksty są kluczowe dla rozwinięcia wrażliwości kulturowej i istotnej roli kultury w procesach edukacyjnych.
To opracowanie proponuje kierunki, które mogą rozświetlić nowe perspektywy w pedagogice, a także inicjuje dyskursy, które mogą zostać rozwinięte w tej dziedzinie. Wykonuje także pierwsze kroki w próbach aplikacyjnych, które wymagają dalszego rozwinięcia. Te rozwinięcia, które zgromadzone są w osobnym tomie, opisuję pod koniec pracy.
Czytelników czeka tu wielowątkowy i wymagający tekst, który, mam nadzieję, nagrodzi trud włożony w jego zrozumienie. Praca ta powinna uświadomić wagę odpowiedzialności stojącej przed współczesną pedagogiką, nawet jeśli nie zawsze zdajemy sobie z tego w pełni sprawę lub nie jesteśmy na to przygotowani.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka jest podzielona na dwie główne części. Pierwsza z nich bada, jak pedagogika wchodzi w interakcję z kulturą poprzez złożone syntezy w sytuacjach poznawczych, czyniąc krok w stronę zrozumienia humanistycznego. Rozważania te skupiają się na wędrówkach między różnymi ścieżkami kulturowymi. Druga część książki zastanawia się nad symbolicznymi zyskami, jakie pedagogika może osiągnąć, jeśli zdecyduje się na podejście uwzględniające narracje, które zostały zmarginalizowane, zapomniane lub nawet zabronione. Te konteksty są kluczowe dla rozwinięcia wrażliwości kulturowej i istotnej roli kultury w procesach edukacyjnych.
To opracowanie proponuje kierunki, które mogą rozświetlić nowe perspektywy w pedagogice, a także inicjuje dyskursy, które mogą zostać rozwinięte w tej dziedzinie. Wykonuje także pierwsze kroki w próbach aplikacyjnych, które wymagają dalszego rozwinięcia. Te rozwinięcia, które zgromadzone są w osobnym tomie, opisuję pod koniec pracy.
Czytelników czeka tu wielowątkowy i wymagający tekst, który, mam nadzieję, nagrodzi trud włożony w jego zrozumienie. Praca ta powinna uświadomić wagę odpowiedzialności stojącej przed współczesną pedagogiką, nawet jeśli nie zawsze zdajemy sobie z tego w pełni sprawę lub nie jesteśmy na to przygotowani.
