Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teatr rosyjski XX wieku wobec tradycji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W drugiej połowie XX wieku teatr rosyjski intensywnie zajmował się rozważaniem swojej historycznej spuścizny, szczególnie w kontekście dorobku takich mistrzów jak Stanisławski, Meyerhold czy Wachtangow. Rosyjscy twórcy teatralni często i otwarcie nawiązywali do tych tradycji, uznając je za fundamentalne dla swojej pracy. Autorka książki bada te dziedzictwa pod kątem idei teatralnych, a także konkretnych technik i metod, z naciskiem na zrozumienie niematerialnych elementów, takich jak etos czy atmosfera, które towarzyszyły poszukiwaniom nowoczesnych form teatru w jego studyjnej odmianie. Książka oferuje również wgląd w mechanizmy przekazywania tradycji, które odbywały się bezpośrednio od mistrzów bądź ich uczniów, a także poprzez lektury i pośrednie świadectwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W drugiej połowie XX wieku teatr rosyjski intensywnie zajmował się rozważaniem swojej historycznej spuścizny, szczególnie w kontekście dorobku takich mistrzów jak Stanisławski, Meyerhold czy Wachtangow. Rosyjscy twórcy teatralni często i otwarcie nawiązywali do tych tradycji, uznając je za fundamentalne dla swojej pracy. Autorka książki bada te dziedzictwa pod kątem idei teatralnych, a także konkretnych technik i metod, z naciskiem na zrozumienie niematerialnych elementów, takich jak etos czy atmosfera, które towarzyszyły poszukiwaniom nowoczesnych form teatru w jego studyjnej odmianie. Książka oferuje również wgląd w mechanizmy przekazywania tradycji, które odbywały się bezpośrednio od mistrzów bądź ich uczniów, a także poprzez lektury i pośrednie świadectwa.
