Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lato z Homerem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ponad dwa i pół tysiąca lat temu grecki poeta stworzył dwa monumentalne dzieła – jedno opowiada o wojnie, a drugie o podróży powrotnej do domu. Od tego czasu każde pokolenie podejmuje się analizy tych utworów, starając się uchwycić ich głębsze znaczenie. Sylvain Tesson, podobnie jak wiele innych dzieci, niewiele interesował się Illiadą i Odyseją podczas szkolnych lekcji. Jednak w wieku czterdziestu lat, z poczucia obowiązku, wrócił do tych tekstów, przygotowując serię audycji radiowych. Te doświadczenia posłużyły jako podstawa do stworzenia książki.
Aby przybliżyć się do ducha Homera, Tesson osiadł na greckiej wyspie, otoczony surowym pięknem i niespokojnym morzem. Tam, wśród spalonych słońcem skał i szumu wiatru, czytał epopeje na nowo. To wtedy zrozumiał, że te dzieła kryją coś, co ujmuje całą esencję ludzkiego doświadczenia, jednocześnie odbijając wszystko, czego pragniemy. Tesson posunął się nawet do stwierdzenia, że podobnie jak malarstwo mogłoby osiągnąć swój szczyt na malowidłach w Lascaux, tak literatura mogłaby zakończyć się na Iliadzie i Odysei.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ponad dwa i pół tysiąca lat temu grecki poeta stworzył dwa monumentalne dzieła – jedno opowiada o wojnie, a drugie o podróży powrotnej do domu. Od tego czasu każde pokolenie podejmuje się analizy tych utworów, starając się uchwycić ich głębsze znaczenie. Sylvain Tesson, podobnie jak wiele innych dzieci, niewiele interesował się Illiadą i Odyseją podczas szkolnych lekcji. Jednak w wieku czterdziestu lat, z poczucia obowiązku, wrócił do tych tekstów, przygotowując serię audycji radiowych. Te doświadczenia posłużyły jako podstawa do stworzenia książki.
Aby przybliżyć się do ducha Homera, Tesson osiadł na greckiej wyspie, otoczony surowym pięknem i niespokojnym morzem. Tam, wśród spalonych słońcem skał i szumu wiatru, czytał epopeje na nowo. To wtedy zrozumiał, że te dzieła kryją coś, co ujmuje całą esencję ludzkiego doświadczenia, jednocześnie odbijając wszystko, czego pragniemy. Tesson posunął się nawet do stwierdzenia, że podobnie jak malarstwo mogłoby osiągnąć swój szczyt na malowidłach w Lascaux, tak literatura mogłaby zakończyć się na Iliadzie i Odysei.
