Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cmentarz w Wenecji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W XVIII-wiecznej Wenecji, w czasie gdy miasto zmaga się z okrutną epidemią czarnej ospy, dokonane zostaje brutalne morderstwo, które wstrząsa całą społecznością. Z zimnych wód Rio dei Mendicanti zostaje wydobyte ciało zamożnej patrycjuszki, której ktoś rozciął klatkę piersiową i usunął serce. W obliczu napiętej atmosfery panującej w Wenecji, malarz Giovanni Antonio Canal, znany również jako Canaletto, zostaje wezwany przed oblicze głównego inkwizytora. Istnieje podejrzenie, że artysta może mieć związek z tym odrażającym czynem, gdyż na jego obrazie widnieje scena przedstawiająca miejsce zabójstwa.
Gdy Canaletto opuszcza Pałac Dożów, zostaje niespodziewanie zatrzymany i przyprowadzony przed oblicze samego doży, który również jest zainteresowany jego dziełem. Obraz przedstawia w negatywnym świetle jedną z najznamienitszych weneckich rodzin, co budzi wiele pytań. Czemu szlachetny kawaler znajduje się w podejrzanych rejonach Wenecji? Czemu odwiedza miejsca, gdzie żyje i pracuje pospólstwo?
Pod rozkazem doży, Canaletto zostaje uwikłany w śledztwo dotyczące arystokraty, które początkowo go przeraża, ale z czasem zaczyna coraz bardziej intrygować. Dochodzenie prowadzi go do znanego salonu, gdzie za fasadą intelektualnych spotkań kryją się tajemne zgromadzenia i mroczne rytuały. Wenecjanie skrywają wiele sekretów w murach swoich pałaców; jakich prawd nie chcą wyjawić ich mieszkańcy, by nie trafiły na światło dzienne?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W XVIII-wiecznej Wenecji, w czasie gdy miasto zmaga się z okrutną epidemią czarnej ospy, dokonane zostaje brutalne morderstwo, które wstrząsa całą społecznością. Z zimnych wód Rio dei Mendicanti zostaje wydobyte ciało zamożnej patrycjuszki, której ktoś rozciął klatkę piersiową i usunął serce. W obliczu napiętej atmosfery panującej w Wenecji, malarz Giovanni Antonio Canal, znany również jako Canaletto, zostaje wezwany przed oblicze głównego inkwizytora. Istnieje podejrzenie, że artysta może mieć związek z tym odrażającym czynem, gdyż na jego obrazie widnieje scena przedstawiająca miejsce zabójstwa.
Gdy Canaletto opuszcza Pałac Dożów, zostaje niespodziewanie zatrzymany i przyprowadzony przed oblicze samego doży, który również jest zainteresowany jego dziełem. Obraz przedstawia w negatywnym świetle jedną z najznamienitszych weneckich rodzin, co budzi wiele pytań. Czemu szlachetny kawaler znajduje się w podejrzanych rejonach Wenecji? Czemu odwiedza miejsca, gdzie żyje i pracuje pospólstwo?
Pod rozkazem doży, Canaletto zostaje uwikłany w śledztwo dotyczące arystokraty, które początkowo go przeraża, ale z czasem zaczyna coraz bardziej intrygować. Dochodzenie prowadzi go do znanego salonu, gdzie za fasadą intelektualnych spotkań kryją się tajemne zgromadzenia i mroczne rytuały. Wenecjanie skrywają wiele sekretów w murach swoich pałaców; jakich prawd nie chcą wyjawić ich mieszkańcy, by nie trafiły na światło dzienne?
