Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Badania jakościowe. Metody i zastosowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od kilku lat rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu firmą jest coraz bardziej widoczne. Menedżerowie chętniej opierają swoje decyzje na informacjach uzyskanych z tych badań, które dostarczają aktualnej i rzetelnej wiedzy o zachowaniach konsumentów i działaniach konkurencji. Wartość takiej informacji, zarówno ilościowej, jak i jakościowej, jest doceniana nie tylko przez duże międzynarodowe korporacje czy instytucje rządowe, ale także przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające lokalnie.
Wzrasta również zainteresowanie rozróżnieniem pomiędzy deklarowanymi postawami konsumentów a ich faktycznymi działaniami. W tym kontekście badania jakościowe zyskują na znaczeniu, umożliwiając analizę emocji, ukrytych motywacji i potrzeb konsumentów. Dzięki tej metodologii można lepiej zrozumieć nieuświadomione wzorce zachowań oraz przyczyny irracjonalnych wyborów.
Autorki, przyjmując pragmatyczne podejście do badań jakościowych, stworzyły klarowny i spójny podręcznik, który w przystępny sposób tłumaczy skomplikowane zagadnienia. Cenną zaletą tego opracowania są liczne przykłady praktyczne, wynikające z realnych projektów, w które były zaangażowane. Publikacja ta stanowi wartościową lekturę nie tylko dla młodych badaczy i przedsiębiorców zainteresowanych tematyką badań jakościowych, ale także dla studentów kierunków ekonomicznych. Jak zauważa prof. Anna Maria Nikodemska-Wołowik w swojej recenzji, jest to interesująca propozycja, która może stać się standardową pozycją w literaturze przedmiotu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od kilku lat rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu firmą jest coraz bardziej widoczne. Menedżerowie chętniej opierają swoje decyzje na informacjach uzyskanych z tych badań, które dostarczają aktualnej i rzetelnej wiedzy o zachowaniach konsumentów i działaniach konkurencji. Wartość takiej informacji, zarówno ilościowej, jak i jakościowej, jest doceniana nie tylko przez duże międzynarodowe korporacje czy instytucje rządowe, ale także przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające lokalnie.
Wzrasta również zainteresowanie rozróżnieniem pomiędzy deklarowanymi postawami konsumentów a ich faktycznymi działaniami. W tym kontekście badania jakościowe zyskują na znaczeniu, umożliwiając analizę emocji, ukrytych motywacji i potrzeb konsumentów. Dzięki tej metodologii można lepiej zrozumieć nieuświadomione wzorce zachowań oraz przyczyny irracjonalnych wyborów.
Autorki, przyjmując pragmatyczne podejście do badań jakościowych, stworzyły klarowny i spójny podręcznik, który w przystępny sposób tłumaczy skomplikowane zagadnienia. Cenną zaletą tego opracowania są liczne przykłady praktyczne, wynikające z realnych projektów, w które były zaangażowane. Publikacja ta stanowi wartościową lekturę nie tylko dla młodych badaczy i przedsiębiorców zainteresowanych tematyką badań jakościowych, ale także dla studentów kierunków ekonomicznych. Jak zauważa prof. Anna Maria Nikodemska-Wołowik w swojej recenzji, jest to interesująca propozycja, która może stać się standardową pozycją w literaturze przedmiotu.
