Książka - Badania jakościowe. Metody i zastosowania

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Badania jakościowe. Metody i zastosowania

Badania jakościowe. Metody i zastosowania

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Od kilku lat rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu firmą jest coraz bardziej widoczne. Menedżerowie chętniej opierają swoje decyzje na informacjach uzyskanych z tych badań, które dostarczają aktualnej i rzetelnej wiedzy o zachowaniach konsumentów i działaniach konkurencji. Wartość takiej informacji, zarówno ilościowej, jak i jakościowej, jest doceniana nie tylko przez duże międzynarodowe korporacje czy instytucje rządowe, ale także przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające lokalnie.

Wzrasta również zainteresowanie rozróżnieniem pomiędzy deklarowanymi postawami konsumentów a ich faktycznymi działaniami. W tym kontekście badania jakościowe zyskują na znaczeniu, umożliwiając analizę emocji, ukrytych motywacji i potrzeb konsumentów. Dzięki tej metodologii można lepiej zrozumieć nieuświadomione wzorce zachowań oraz przyczyny irracjonalnych wyborów.

Autorki, przyjmując pragmatyczne podejście do badań jakościowych, stworzyły klarowny i spójny podręcznik, który w przystępny sposób tłumaczy skomplikowane zagadnienia. Cenną zaletą tego opracowania są liczne przykłady praktyczne, wynikające z realnych projektów, w które były zaangażowane. Publikacja ta stanowi wartościową lekturę nie tylko dla młodych badaczy i przedsiębiorców zainteresowanych tematyką badań jakościowych, ale także dla studentów kierunków ekonomicznych. Jak zauważa prof. Anna Maria Nikodemska-Wołowik w swojej recenzji, jest to interesująca propozycja, która może stać się standardową pozycją w literaturze przedmiotu.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Od kilku lat rosnące znaczenie badań marketingowych w zarządzaniu firmą jest coraz bardziej widoczne. Menedżerowie chętniej opierają swoje decyzje na informacjach uzyskanych z tych badań, które dostarczają aktualnej i rzetelnej wiedzy o zachowaniach konsumentów i działaniach konkurencji. Wartość takiej informacji, zarówno ilościowej, jak i jakościowej, jest doceniana nie tylko przez duże międzynarodowe korporacje czy instytucje rządowe, ale także przez małe i średnie przedsiębiorstwa działające lokalnie.

Wzrasta również zainteresowanie rozróżnieniem pomiędzy deklarowanymi postawami konsumentów a ich faktycznymi działaniami. W tym kontekście badania jakościowe zyskują na znaczeniu, umożliwiając analizę emocji, ukrytych motywacji i potrzeb konsumentów. Dzięki tej metodologii można lepiej zrozumieć nieuświadomione wzorce zachowań oraz przyczyny irracjonalnych wyborów.

Autorki, przyjmując pragmatyczne podejście do badań jakościowych, stworzyły klarowny i spójny podręcznik, który w przystępny sposób tłumaczy skomplikowane zagadnienia. Cenną zaletą tego opracowania są liczne przykłady praktyczne, wynikające z realnych projektów, w które były zaangażowane. Publikacja ta stanowi wartościową lekturę nie tylko dla młodych badaczy i przedsiębiorców zainteresowanych tematyką badań jakościowych, ale także dla studentów kierunków ekonomicznych. Jak zauważa prof. Anna Maria Nikodemska-Wołowik w swojej recenzji, jest to interesująca propozycja, która może stać się standardową pozycją w literaturze przedmiotu.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 74.10 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 246
Rok wydania: 2022
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788381026178
Wydawnictwo:

Dane producenta:

CeDeWu Sp. z o.o. , ul. Żurawia 47/49, 00-680 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 22 374 90 20

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info