Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikowanie międzynarodowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wiek XX był okresem intensywnego rozwoju różnych form międzynarodowej komunikacji. W Polsce nauka o tym, jak słowa i obrazy z różnorodnymi znaczeniami przekraczają granice państwowe, radzą sobie z różnicami językowymi i konfliktami etnicznymi, niestety, dopiero się rozwija. Chociaż różnorodne formy komunikacji międzykulturowej towarzyszą ludziom od czasów biblijnej wieży Babel, poznanie zasad tych procesów pozostaje niezmiernie istotne. "Komunikowanie międzynarodowe" to interdyscyplinarny podręcznik, który dostarcza wyjaśnień dotyczących terminologii, omawia kwestie socjolingwistyczne oraz historię globalnych form komunikacji. Zawiera również analizę postępującej globalizacji oraz mediatyzacji współczesnego życia, tworzenia się społeczeństwa informacyjnego i roli public relations w dzisiejszym świecie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wiek XX był okresem intensywnego rozwoju różnych form międzynarodowej komunikacji. W Polsce nauka o tym, jak słowa i obrazy z różnorodnymi znaczeniami przekraczają granice państwowe, radzą sobie z różnicami językowymi i konfliktami etnicznymi, niestety, dopiero się rozwija. Chociaż różnorodne formy komunikacji międzykulturowej towarzyszą ludziom od czasów biblijnej wieży Babel, poznanie zasad tych procesów pozostaje niezmiernie istotne. "Komunikowanie międzynarodowe" to interdyscyplinarny podręcznik, który dostarcza wyjaśnień dotyczących terminologii, omawia kwestie socjolingwistyczne oraz historię globalnych form komunikacji. Zawiera również analizę postępującej globalizacji oraz mediatyzacji współczesnego życia, tworzenia się społeczeństwa informacyjnego i roli public relations w dzisiejszym świecie.
