Książka - KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS TO BUSINESS

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS TO BUSINESS

KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS TO BUSINESS

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Osią merytoryczną książki jest wypływające z istoty marketingu relacji założenie o potrzebie rozpoznawania potrzeb klienta i dostosowania się do nich. Na etapie przygotowywania koncepcji niniejszej książki założenie to dało intrygujące pytanie o możliwość i zakres dopasowania w obszarze komunikacji. Konsekwencją takiego założenia było zwrócenie szczególnej uwagi na kupujących - ich zachowania komunikacyjne i potrzeby informacyjne w różnych sytuacjach zakupowych. Cel książki wykracza jednak poza analizowanie samej komunikacji. Głównym wyzwaniem była próba określenia, w jaki sposób komunikacja może wpływać na relacje między kupującym i sprzedającym. Kwestia ta jest bowiem nader często traktowana ogólnie - komunikację pokazuje się jako płaszczyznę relacji bez wgłębienia się w jej funkcję i oddziaływanie. Zrealizowanie prac przy tak postawionym celu wymagało szerokich studiów literatury z zakresu komunikacji, marketingu, sprzedaży i zachowań organizacyjnych. Efektem tego wysiłku jest umocowanie rozważań na bogato udokumentowanym dorobku światowej wiedzy. Dało to solidne podstawy do przygotowania własnych badań, które były realizowane w latach 2007-2008 i objęły ponad 630 profesjonalistów pracujących w polskich firmach funkcjonujących na rynku business-to-business (w tym 419 kupców, 74 menedżerów marketingu i sprzedaży oraz 141 sprzedawców). Badania te są bogatym źródłem wiedzy na temat komunikacji business-to-business. Praca nad komunikacją między przedsiębiorstwami jest zadaniem fascynującym, ale jednocześnie złożonym i trudnym. Komunikacja ta odbywa się na wielu płaszczyznach - od oficjalnych spotkań przez nieformalne rozmowy po komunikowanie określonych wartości przez logotyp umieszczony na produkcie. Objęcie całego spektrum zagadnień związanych z komunikacją, a jednocześnie pogłębienie ich w jednej pracy zwięzłej pracy jest niemożliwe. Dlatego zakres książki został ograniczony do marketingowego pojęcia komunikacji skłaniającego do skupienia się na relacjach między dostawcą i jego klientem.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Osią merytoryczną książki jest wypływające z istoty marketingu relacji założenie o potrzebie rozpoznawania potrzeb klienta i dostosowania się do nich. Na etapie przygotowywania koncepcji niniejszej książki założenie to dało intrygujące pytanie o możliwość i zakres dopasowania w obszarze komunikacji. Konsekwencją takiego założenia było zwrócenie szczególnej uwagi na kupujących - ich zachowania komunikacyjne i potrzeby informacyjne w różnych sytuacjach zakupowych. Cel książki wykracza jednak poza analizowanie samej komunikacji. Głównym wyzwaniem była próba określenia, w jaki sposób komunikacja może wpływać na relacje między kupującym i sprzedającym. Kwestia ta jest bowiem nader często traktowana ogólnie - komunikację pokazuje się jako płaszczyznę relacji bez wgłębienia się w jej funkcję i oddziaływanie. Zrealizowanie prac przy tak postawionym celu wymagało szerokich studiów literatury z zakresu komunikacji, marketingu, sprzedaży i zachowań organizacyjnych. Efektem tego wysiłku jest umocowanie rozważań na bogato udokumentowanym dorobku światowej wiedzy. Dało to solidne podstawy do przygotowania własnych badań, które były realizowane w latach 2007-2008 i objęły ponad 630 profesjonalistów pracujących w polskich firmach funkcjonujących na rynku business-to-business (w tym 419 kupców, 74 menedżerów marketingu i sprzedaży oraz 141 sprzedawców). Badania te są bogatym źródłem wiedzy na temat komunikacji business-to-business. Praca nad komunikacją między przedsiębiorstwami jest zadaniem fascynującym, ale jednocześnie złożonym i trudnym. Komunikacja ta odbywa się na wielu płaszczyznach - od oficjalnych spotkań przez nieformalne rozmowy po komunikowanie określonych wartości przez logotyp umieszczony na produkcie. Objęcie całego spektrum zagadnień związanych z komunikacją, a jednocześnie pogłębienie ich w jednej pracy zwięzłej pracy jest niemożliwe. Dlatego zakres książki został ograniczony do marketingowego pojęcia komunikacji skłaniającego do skupienia się na relacjach między dostawcą i jego klientem.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 27.68 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 161

Rok wydania: 2009

ID: 9788392690047

Wydawnictwo: ADVERTIVA

Inne książki: Grzegorz Leszczyński

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 16.59 zł 24.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 48.57 zł 54.99 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 57.87 zł 79.00 zł

Miękka ze... , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 8.35 zł 20.00 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż

Inne książki z tej samej kategorii

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 41.41 zł 79.91 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 2.27 zł 35.00 zł

Twarda , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 0.76 zł 69.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 3.27 zł 35.91 zł

Twarda , 72h wysyłka
Nowa Okazja

Taniej o 6.09 zł 69.99 zł

Broszurowa , 72h wysyłka
Nowa Wyprzedaż Okazja

Taniej o 5.06 zł 44.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 18.83 zł 37.80 zł

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info