Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Książka i młody czytelnik
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Prezentowana książka stanowi zbiór artykułów, studiów oraz szkiców poświęconych konfrontacji dwóch różnych spojrzeń na analizowane zagadnienia: perspektywy bibliologicznej oraz literaturoznawczej. Nie jest to jednak całkowicie interdyscyplinarne rozważanie na temat książek dla dzieci i młodzieży, lecz raczej próba skonfrontowania różnych metod interpretacji, założeń metodologicznych i technik analizy.
Bibliolog skupia się na samej książce, rynku wydawniczym i bibliotekach, pełniąc rolę swego rodzaju socjologa analizującego życie literackie. Z kolei literaturoznawca koncentruje się głównie na tekście, przybliżając się bardziej do kulturoznawstwa niż socjologii.
Czy te dwa podejścia mogą znaleźć wspólne elementy? Czy ich zderzenie może prowadzić do bardziej kompleksowego spojrzenia, które pozwoli na zrozumienie tekstu, książki i kultury literackiej młodego pokolenia jako spójnej całości?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Prezentowana książka stanowi zbiór artykułów, studiów oraz szkiców poświęconych konfrontacji dwóch różnych spojrzeń na analizowane zagadnienia: perspektywy bibliologicznej oraz literaturoznawczej. Nie jest to jednak całkowicie interdyscyplinarne rozważanie na temat książek dla dzieci i młodzieży, lecz raczej próba skonfrontowania różnych metod interpretacji, założeń metodologicznych i technik analizy.
Bibliolog skupia się na samej książce, rynku wydawniczym i bibliotekach, pełniąc rolę swego rodzaju socjologa analizującego życie literackie. Z kolei literaturoznawca koncentruje się głównie na tekście, przybliżając się bardziej do kulturoznawstwa niż socjologii.
Czy te dwa podejścia mogą znaleźć wspólne elementy? Czy ich zderzenie może prowadzić do bardziej kompleksowego spojrzenia, które pozwoli na zrozumienie tekstu, książki i kultury literackiej młodego pokolenia jako spójnej całości?
