Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kocham czytać Zeszyt 4 Sylaby 2 (B, L)
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wyrazy zawarte w pomocy zostały posegregowane na 14 grup analogicznie do porządku zaproponowanego w serii pani prof. Jagody Cieszyńskiej "Kocham Czytać". Podczas proponowanego treningu dzieci kolejno podczepiają do lokomotywy wagony i odczytują "przyłączone" wyrazy.
Ciekawość - czym to jest tym razzem naładowany pociąg - urozmaica zabawę. Uczniowie po przeczytaniu: tłumaczą znaczenie wyrazu, układają z nim zdanie, wyszukują sylaby, które powtarzają się w wyrazach, wskazują podobieństwa i różnice w wyrazach, tworzą nowe wyrazy przez dodanie do wyrazu bazowego sylaby lub litery.Pomoc może być wykorzystywana w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji, uczniami mającymi trudności w czytaniu i pisaniu, z nawykiem literowania, niedokształceniem mowy o typie afazji oraz z dziećmi objętymi wczesną nauką czytania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wyrazy zawarte w pomocy zostały posegregowane na 14 grup analogicznie do porządku zaproponowanego w serii pani prof. Jagody Cieszyńskiej "Kocham Czytać". Podczas proponowanego treningu dzieci kolejno podczepiają do lokomotywy wagony i odczytują "przyłączone" wyrazy.
Ciekawość - czym to jest tym razzem naładowany pociąg - urozmaica zabawę. Uczniowie po przeczytaniu: tłumaczą znaczenie wyrazu, układają z nim zdanie, wyszukują sylaby, które powtarzają się w wyrazach, wskazują podobieństwa i różnice w wyrazach, tworzą nowe wyrazy przez dodanie do wyrazu bazowego sylaby lub litery.Pomoc może być wykorzystywana w pracy z dziećmi z grupy ryzyka dysleksji, uczniami mającymi trudności w czytaniu i pisaniu, z nawykiem literowania, niedokształceniem mowy o typie afazji oraz z dziećmi objętymi wczesną nauką czytania.