Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kobiety w biznesie
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ukazuje dzieje najbardziej wpływowych kobiet, które osiągnęły imponujące sukcesy zawodowe i zajmują czołowe pozycje w różnych organizacjach. Analizując drogę, jaką przebyły kobiety-pionierki oraz współczesne liderki, można zauważyć, że zarządzanie biznesem przez kobiety jest pełne wyzwań, lecz zdecydowanie możliwe. Kluczem jest wzmocnienie poczucia własnej wartości i śmiałość w podejmowaniu decyzji, a także rozwijanie przedsiębiorczości. Autorki pragną zainspirować kobiety do rozwijania się zawodowo i osobiście, podejmowania nowych wyzwań w świecie biznesu oraz pełnienia ról kierowniczych. Podkreślają również, że różnorodność i większy udział kobiet w zarządach, a także harmonijna współpraca z mężczyznami, są kluczowe dla sukcesu i rozwoju polskich przedsiębiorstw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
54.72 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 4
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 4 szt.
Książka ukazuje dzieje najbardziej wpływowych kobiet, które osiągnęły imponujące sukcesy zawodowe i zajmują czołowe pozycje w różnych organizacjach. Analizując drogę, jaką przebyły kobiety-pionierki oraz współczesne liderki, można zauważyć, że zarządzanie biznesem przez kobiety jest pełne wyzwań, lecz zdecydowanie możliwe. Kluczem jest wzmocnienie poczucia własnej wartości i śmiałość w podejmowaniu decyzji, a także rozwijanie przedsiębiorczości. Autorki pragną zainspirować kobiety do rozwijania się zawodowo i osobiście, podejmowania nowych wyzwań w świecie biznesu oraz pełnienia ról kierowniczych. Podkreślają również, że różnorodność i większy udział kobiet w zarządach, a także harmonijna współpraca z mężczyznami, są kluczowe dla sukcesu i rozwoju polskich przedsiębiorstw.