Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Klucz do efektywności nauczania
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik dla dydaktyków i wychowawców pracujących z młodzieżą gimnazjalną i licealną, którzy chcą uczyć efektywniej. W części I Autorka pokazuje, jak doskonalić siebie jako nauczyciela i co zrobić, aby proces dydaktyczny przebiegał sprawnie. Omawia dwa modele nauczania, zdecydowanie opowiadając się za tym, którego celem jest nie tyle wpajanie uczniom wiedzy, co umożliwienie im podwyższenia poziomu kompetencji. Podkreśla, że jednym z kluczy do efektywnego nauczania jest nauczyciel ? kompetentny pod względem specjalistycznym, dydaktycznym i psychologicznym. Podpowiada, jak pedagodzy mogą podnosić poziom własnej motywacji i kompetencji.Klucz drugi do efektywnego nauczania to uczeń. Dlatego w II części książki znajduje się prawie 120 ćwiczeń psychologicznych, które nauczyciel może przeprowadzić z uczniami w celu rozwoju ich umiejętności osobistych i społecznych oraz przekształcenia grupy w zgrany zespół. W ten sposób pomoże młodzieży w uczeniu się. Sprawi, że uczniowie będą bardziej zmotywowani i skoncentrowani, uwierzą w siebie, będą się skuteczniej komunikować, staną się bardziej twórczy.To książka dla nauczycieli, którzy chcą być skuteczni i uczyć z pasją.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik dla dydaktyków i wychowawców pracujących z młodzieżą gimnazjalną i licealną, którzy chcą uczyć efektywniej. W części I Autorka pokazuje, jak doskonalić siebie jako nauczyciela i co zrobić, aby proces dydaktyczny przebiegał sprawnie. Omawia dwa modele nauczania, zdecydowanie opowiadając się za tym, którego celem jest nie tyle wpajanie uczniom wiedzy, co umożliwienie im podwyższenia poziomu kompetencji. Podkreśla, że jednym z kluczy do efektywnego nauczania jest nauczyciel ? kompetentny pod względem specjalistycznym, dydaktycznym i psychologicznym. Podpowiada, jak pedagodzy mogą podnosić poziom własnej motywacji i kompetencji.Klucz drugi do efektywnego nauczania to uczeń. Dlatego w II części książki znajduje się prawie 120 ćwiczeń psychologicznych, które nauczyciel może przeprowadzić z uczniami w celu rozwoju ich umiejętności osobistych i społecznych oraz przekształcenia grupy w zgrany zespół. W ten sposób pomoże młodzieży w uczeniu się. Sprawi, że uczniowie będą bardziej zmotywowani i skoncentrowani, uwierzą w siebie, będą się skuteczniej komunikować, staną się bardziej twórczy.To książka dla nauczycieli, którzy chcą być skuteczni i uczyć z pasją.