Książka - Key account manager

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Key account manager

Key account manager

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka, którą prezentujemy, stanowi przewodnik po kluczowych zagadnieniach związanych z pracą w zawodzie, szczególnie skupiając się na narzędziach niezbędnych w codziennym działaniu. W oparciu o doświadczenie autora w roli Key Account Managera (KAM), czytelnik zyskuje możliwość poznania praktycznych wskazówek bez konieczności sięgania do specjalistycznych źródeł z dziedziny ekonomii.

Dla tych, którzy podobnie jak autor mogą się poszczycić wieloletnią praktyką zawodową, książka ta stanowić może cenne przypomnienie podstawowych aspektów lub możliwość spojrzenia na nie z nowej perspektywy. Struktura poszczególnych rozdziałów pozwala na ich indywidualne czytanie, a nacisk został położony na merytoryczną i praktyczną formę przekazu.

Rola Key Account Managera została przedstawiona z różnych ujęć, pozwalając czytelnikowi na własne określenie, kim jest ta osoba: czy samotnym indywidualistą, czy może moderatorem współpracującej grupy. Skupienie się na najważniejszych i praktycznych aspektach pracy KAM-a sprawia, że książka dotyka m.in. znaczenia komunikacji pozawerbalnej w negocjacjach czy roli emocji.

Choć negocjacje są nieodłącznym elementem pracy KAM-a, nie jest to książka poświęcona wyłącznie temu zagadnieniu. Nie znajdziemy tu również wskazówek na temat manipulacji dla osiągania maksymalnych zysków. Istotą przekazu jest prostota i jasność treści.

Znaczna część treści poświęcona jest komunikacji interpersonalnej, która w pracy Key Account Managera jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Proces ten został opisany poprzez trzy różne modele: tradycyjny, pozawerbalny oraz w kontekście Neuro Lingwistycznego Programowania (NLP), co podkreśla jego wagę w biznesie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka, którą prezentujemy, stanowi przewodnik po kluczowych zagadnieniach związanych z pracą w zawodzie, szczególnie skupiając się na narzędziach niezbędnych w codziennym działaniu. W oparciu o doświadczenie autora w roli Key Account Managera (KAM), czytelnik zyskuje możliwość poznania praktycznych wskazówek bez konieczności sięgania do specjalistycznych źródeł z dziedziny ekonomii.

Dla tych, którzy podobnie jak autor mogą się poszczycić wieloletnią praktyką zawodową, książka ta stanowić może cenne przypomnienie podstawowych aspektów lub możliwość spojrzenia na nie z nowej perspektywy. Struktura poszczególnych rozdziałów pozwala na ich indywidualne czytanie, a nacisk został położony na merytoryczną i praktyczną formę przekazu.

Rola Key Account Managera została przedstawiona z różnych ujęć, pozwalając czytelnikowi na własne określenie, kim jest ta osoba: czy samotnym indywidualistą, czy może moderatorem współpracującej grupy. Skupienie się na najważniejszych i praktycznych aspektach pracy KAM-a sprawia, że książka dotyka m.in. znaczenia komunikacji pozawerbalnej w negocjacjach czy roli emocji.

Choć negocjacje są nieodłącznym elementem pracy KAM-a, nie jest to książka poświęcona wyłącznie temu zagadnieniu. Nie znajdziemy tu również wskazówek na temat manipulacji dla osiągania maksymalnych zysków. Istotą przekazu jest prostota i jasność treści.

Znaczna część treści poświęcona jest komunikacji interpersonalnej, która w pracy Key Account Managera jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Proces ten został opisany poprzez trzy różne modele: tradycyjny, pozawerbalny oraz w kontekście Neuro Lingwistycznego Programowania (NLP), co podkreśla jego wagę w biznesie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 190
Rok wydania: 2015
Rozmiar: 160 × 230 mm
ID: 9788379307647
Wydawnictwo:

Inne książki: Krzysztof Kałucki

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info