Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Key account manager
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, którą prezentujemy, stanowi przewodnik po kluczowych zagadnieniach związanych z pracą w zawodzie, szczególnie skupiając się na narzędziach niezbędnych w codziennym działaniu. W oparciu o doświadczenie autora w roli Key Account Managera (KAM), czytelnik zyskuje możliwość poznania praktycznych wskazówek bez konieczności sięgania do specjalistycznych źródeł z dziedziny ekonomii.
Dla tych, którzy podobnie jak autor mogą się poszczycić wieloletnią praktyką zawodową, książka ta stanowić może cenne przypomnienie podstawowych aspektów lub możliwość spojrzenia na nie z nowej perspektywy. Struktura poszczególnych rozdziałów pozwala na ich indywidualne czytanie, a nacisk został położony na merytoryczną i praktyczną formę przekazu.
Rola Key Account Managera została przedstawiona z różnych ujęć, pozwalając czytelnikowi na własne określenie, kim jest ta osoba: czy samotnym indywidualistą, czy może moderatorem współpracującej grupy. Skupienie się na najważniejszych i praktycznych aspektach pracy KAM-a sprawia, że książka dotyka m.in. znaczenia komunikacji pozawerbalnej w negocjacjach czy roli emocji.
Choć negocjacje są nieodłącznym elementem pracy KAM-a, nie jest to książka poświęcona wyłącznie temu zagadnieniu. Nie znajdziemy tu również wskazówek na temat manipulacji dla osiągania maksymalnych zysków. Istotą przekazu jest prostota i jasność treści.
Znaczna część treści poświęcona jest komunikacji interpersonalnej, która w pracy Key Account Managera jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Proces ten został opisany poprzez trzy różne modele: tradycyjny, pozawerbalny oraz w kontekście Neuro Lingwistycznego Programowania (NLP), co podkreśla jego wagę w biznesie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, którą prezentujemy, stanowi przewodnik po kluczowych zagadnieniach związanych z pracą w zawodzie, szczególnie skupiając się na narzędziach niezbędnych w codziennym działaniu. W oparciu o doświadczenie autora w roli Key Account Managera (KAM), czytelnik zyskuje możliwość poznania praktycznych wskazówek bez konieczności sięgania do specjalistycznych źródeł z dziedziny ekonomii.
Dla tych, którzy podobnie jak autor mogą się poszczycić wieloletnią praktyką zawodową, książka ta stanowić może cenne przypomnienie podstawowych aspektów lub możliwość spojrzenia na nie z nowej perspektywy. Struktura poszczególnych rozdziałów pozwala na ich indywidualne czytanie, a nacisk został położony na merytoryczną i praktyczną formę przekazu.
Rola Key Account Managera została przedstawiona z różnych ujęć, pozwalając czytelnikowi na własne określenie, kim jest ta osoba: czy samotnym indywidualistą, czy może moderatorem współpracującej grupy. Skupienie się na najważniejszych i praktycznych aspektach pracy KAM-a sprawia, że książka dotyka m.in. znaczenia komunikacji pozawerbalnej w negocjacjach czy roli emocji.
Choć negocjacje są nieodłącznym elementem pracy KAM-a, nie jest to książka poświęcona wyłącznie temu zagadnieniu. Nie znajdziemy tu również wskazówek na temat manipulacji dla osiągania maksymalnych zysków. Istotą przekazu jest prostota i jasność treści.
Znaczna część treści poświęcona jest komunikacji interpersonalnej, która w pracy Key Account Managera jest kluczowa dla osiągnięcia sukcesu. Proces ten został opisany poprzez trzy różne modele: tradycyjny, pozawerbalny oraz w kontekście Neuro Lingwistycznego Programowania (NLP), co podkreśla jego wagę w biznesie.
