Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Każdego dnia mówię więcej. Zima. Materiały edukacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami i trudnościami w komunikacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy dzień staje się bardziej rozmowny dzięki książkom z serii "Każdego dnia mówię więcej". Ta kolekcja edukacyjnych materiałów została stworzona, by wspierać dzieci z trudnościami komunikacyjnymi i specjalnymi potrzebami. Jest znakomitym narzędziem zarówno dla specjalistów, jak logopedzi, pedagodzy czy terapeuci, jak również dla rodziców szukających efektywnych metod wsparcia swych pociech. W książkach znajdują się specjalnie opracowane ilustracje, które uwzględniają potrzeby dzieci z trudnościami – są duże, pozbawione tła i dodatkowych detali, co ułatwia skupienie się na głównym elemencie. Każdy obrazek opatrzony jest podpisem, co wspiera proces zapamiętywania słów przez dzieci w sposób naturalny i nieświadomy. Użycie czerwonej barwy dla liter pomaga przyciągnąć uwagę najmłodszych, a bezszeryfowe czcionki czynią teksty bardziej przystępnymi, zwłaszcza dla dzieci niepełnosprawnych oraz tych we wczesnym stadium edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy dzień staje się bardziej rozmowny dzięki książkom z serii "Każdego dnia mówię więcej". Ta kolekcja edukacyjnych materiałów została stworzona, by wspierać dzieci z trudnościami komunikacyjnymi i specjalnymi potrzebami. Jest znakomitym narzędziem zarówno dla specjalistów, jak logopedzi, pedagodzy czy terapeuci, jak również dla rodziców szukających efektywnych metod wsparcia swych pociech. W książkach znajdują się specjalnie opracowane ilustracje, które uwzględniają potrzeby dzieci z trudnościami – są duże, pozbawione tła i dodatkowych detali, co ułatwia skupienie się na głównym elemencie. Każdy obrazek opatrzony jest podpisem, co wspiera proces zapamiętywania słów przez dzieci w sposób naturalny i nieświadomy. Użycie czerwonej barwy dla liter pomaga przyciągnąć uwagę najmłodszych, a bezszeryfowe czcionki czynią teksty bardziej przystępnymi, zwłaszcza dla dzieci niepełnosprawnych oraz tych we wczesnym stadium edukacji.
