Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Praktyczny poradnik dla nauczycieli i rodziców
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Teoria umysłu, czyli zdolność do intuicyjnego rozumienia stanów umysłowych swoich oraz innych, umożliwia nam odczytywanie intencji na podstawie obserwacji zachowań i słów. Dzięki niej jesteśmy w stanie nie tylko wyrażać podstawowe pragnienia i przekonania, ale także pojąć bardziej skomplikowane relacje między umysłami, takie jak świadomość, że ktoś wie, że wiemy pewne rzeczy. Zdolność ta jest kluczowa do rozumienia ironii, humoru, metafor czy sarkazmu – aspektów komunikacji, które wykraczają poza dosłowne znaczenie. U dzieci rozwijających się prawidłowo umiejętność ta kształtuje się naturalnie poprzez liczne interakcje społeczne, bez potrzeby specjalnej stymulacji. Jednak w przypadkach, gdy dzieci nie nabywają tej zdolności w sposób spontaniczny, konieczne jest zastosowanie określonych metod wspierających ich rozwój.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Teoria umysłu, czyli zdolność do intuicyjnego rozumienia stanów umysłowych swoich oraz innych, umożliwia nam odczytywanie intencji na podstawie obserwacji zachowań i słów. Dzięki niej jesteśmy w stanie nie tylko wyrażać podstawowe pragnienia i przekonania, ale także pojąć bardziej skomplikowane relacje między umysłami, takie jak świadomość, że ktoś wie, że wiemy pewne rzeczy. Zdolność ta jest kluczowa do rozumienia ironii, humoru, metafor czy sarkazmu – aspektów komunikacji, które wykraczają poza dosłowne znaczenie. U dzieci rozwijających się prawidłowo umiejętność ta kształtuje się naturalnie poprzez liczne interakcje społeczne, bez potrzeby specjalnej stymulacji. Jednak w przypadkach, gdy dzieci nie nabywają tej zdolności w sposób spontaniczny, konieczne jest zastosowanie określonych metod wspierających ich rozwój.
