Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ja i mój świat Karty pracy Lekcje dla uczniów z autyzmem i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wydanie 2024
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stworzona przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku, w skład którego wchodzą Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska i Marzena Żmuda-Trzebiatowska, stanowi cenny materiał edukacyjny dla uczniów z autyzmem. Opracowane karty pracy odpowiadają na potrzeby edukacyjne uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną, bazując na obowiązującej podstawie programowej. Zawarte w nich zadania wspierają pogłębianie wiedzy o otaczającym świecie w sposób dostosowany do specyfiki pracy z osobami z autyzmem. Każde ćwiczenie, wzbogacone o ciekawe ilustracje i elementy zabawy, urozmaica proces nauki, przy jednoczesnym stopniowym zwiększaniu poziomu trudności.
Materiały te pomagają w rozwoju samodzielności poprzez powtarzające się zadania o podobnym charakterze, umożliwiające zdobywanie nowych umiejętności w odpowiednich etapach. Uczniowie mogą rozwijać swoją znajomość pojęć, identyfikując osoby, przedmioty i zjawiska z najbliższego otoczenia oraz odpowiadając na pytania związane z prezentowanymi treściami wizualnymi. Z pomocą tego narzędzia doskonalą także umiejętności językowe poprzez nazywanie obiektów oraz rozwijają empatię, ucząc się rozpoznawania stanów emocjonalnych. Dodatkowo, książka wspiera rozwój zdolności percepcyjnych poprzez zadania z dopasowywaniem elementów oraz uczenie logicznego myślenia przyczynowo-skutkowego poprzez rozwiązywanie labiryntów i sekwencji przedmiotów. Ćwiczenia plastyczne i grafomotoryczne przyczyniają się do wzmacniania zdolności manualnych uczestników programu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stworzona przez zespół psychologów i pedagogów ze Specjalnego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Gdańsku, w skład którego wchodzą Marzena Bednarz, Joanna Bladowska, Karolina Kluczkowska, Weronika Lubocka, Eliza Ludkiewicz, Agnieszka Maślaczyk-Trzasko, Angelika Miłosz, Małgorzata Okoniewska, Olga Sniezhko, Magdalena Sowińska, Lidia Szczepańska i Marzena Żmuda-Trzebiatowska, stanowi cenny materiał edukacyjny dla uczniów z autyzmem. Opracowane karty pracy odpowiadają na potrzeby edukacyjne uczniów z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną, bazując na obowiązującej podstawie programowej. Zawarte w nich zadania wspierają pogłębianie wiedzy o otaczającym świecie w sposób dostosowany do specyfiki pracy z osobami z autyzmem. Każde ćwiczenie, wzbogacone o ciekawe ilustracje i elementy zabawy, urozmaica proces nauki, przy jednoczesnym stopniowym zwiększaniu poziomu trudności.
Materiały te pomagają w rozwoju samodzielności poprzez powtarzające się zadania o podobnym charakterze, umożliwiające zdobywanie nowych umiejętności w odpowiednich etapach. Uczniowie mogą rozwijać swoją znajomość pojęć, identyfikując osoby, przedmioty i zjawiska z najbliższego otoczenia oraz odpowiadając na pytania związane z prezentowanymi treściami wizualnymi. Z pomocą tego narzędzia doskonalą także umiejętności językowe poprzez nazywanie obiektów oraz rozwijają empatię, ucząc się rozpoznawania stanów emocjonalnych. Dodatkowo, książka wspiera rozwój zdolności percepcyjnych poprzez zadania z dopasowywaniem elementów oraz uczenie logicznego myślenia przyczynowo-skutkowego poprzez rozwiązywanie labiryntów i sekwencji przedmiotów. Ćwiczenia plastyczne i grafomotoryczne przyczyniają się do wzmacniania zdolności manualnych uczestników programu.
