Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Irma
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wciągający kryminał retro przenosi nas do Warszawy w roku 1964, kiedy kraj rządzony był przez Gomułkę, a życie codzienne przesiąknięte było inwigilacją i totalitaryzmem. Był to jednak także czas intensywnych zabaw przy dźwiękach jazzu oraz rozkwitu polskiego kina, mimo otaczającej rzeczywistości.
W centrum tej historii stoi Zygmunt Weber, znakomity reżyser i ulubieniec władz, który kontrolował polskie filmy z żelazną ręką. Pewnego dnia jego martwe ciało zostaje znalezione na planie nowego filmu, a okoliczności wskazują na brutalne morderstwo. Środowisko filmowe oddycha z ulgą, gdyż mało kto darzył Webera sympatią – jego wpływy budziły wiele animozji.
Śledztwo wymaga wsparcia Irmy Rawskiej, początkującej aktorki, której kariera utknęła w martwym punkcie, a której życie osobiste komplikuje uzależnienie od morfiny i zawiłe sprawy sercowe. Irma, głęboko zanurzona w świat kinematografii, pełen skomplikowanych relacji i zagadek, odkrywa nieznane jej dotąd zależności.
Milicja dochodzi do wniosku, że Irma także miała swoje powody, by żywić urazę do Webera. Takie odkrycia z każdą chwilą coraz bardziej komplikują to intrygujące śledztwo.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wciągający kryminał retro przenosi nas do Warszawy w roku 1964, kiedy kraj rządzony był przez Gomułkę, a życie codzienne przesiąknięte było inwigilacją i totalitaryzmem. Był to jednak także czas intensywnych zabaw przy dźwiękach jazzu oraz rozkwitu polskiego kina, mimo otaczającej rzeczywistości.
W centrum tej historii stoi Zygmunt Weber, znakomity reżyser i ulubieniec władz, który kontrolował polskie filmy z żelazną ręką. Pewnego dnia jego martwe ciało zostaje znalezione na planie nowego filmu, a okoliczności wskazują na brutalne morderstwo. Środowisko filmowe oddycha z ulgą, gdyż mało kto darzył Webera sympatią – jego wpływy budziły wiele animozji.
Śledztwo wymaga wsparcia Irmy Rawskiej, początkującej aktorki, której kariera utknęła w martwym punkcie, a której życie osobiste komplikuje uzależnienie od morfiny i zawiłe sprawy sercowe. Irma, głęboko zanurzona w świat kinematografii, pełen skomplikowanych relacji i zagadek, odkrywa nieznane jej dotąd zależności.
Milicja dochodzi do wniosku, że Irma także miała swoje powody, by żywić urazę do Webera. Takie odkrycia z każdą chwilą coraz bardziej komplikują to intrygujące śledztwo.
