Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Inteligencja emocjonalna w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dynamicznym świecie biznesu, współpraca w zespole jest niezbędna, zwłaszcza dla osób z wysoką inteligencją emocjonalną. Pomimo wielu dostępnych na ten temat książek, często brakuje im praktycznych porad skierowanych do menedżerów. Ta publikacja stara się wypełnić tę lukę, dostarczając narzędzi do zwiększenia poziomu inteligencji emocjonalnej – zarówno osobistej, jak i wśród członków zespołu oraz klientów. Dzięki niej poznasz świeże strategie, które pomogą Ci podnieść efektywność działań i osiągnąć wyjątkowe wyniki w swoich projektach.
Książka oferuje starannie opracowany i praktyczny plan działania, który obejmuje arkusze prac, ćwiczenia i testy. W ten sposób pokazuje, jak wyróżniający się liderzy skutecznie wykorzystują inteligencję emocjonalną w codziennych sytuacjach. Odkryjesz tajniki najlepszych w swojej branży i dowiesz się, jak stać się jednym z najlepszych 10% specjalistów. Nawet kilka wskazówek z tej książki może istotnie przełożyć się na Twoje sukcesy zawodowe. Rozwiń swoje talenty i dołącz do grona liderów.
Pozyskasz wiedzę, jak rozwijać swoje mocne strony, stać się znakomitym przywódcą, lepiej kontrolować emocje, zwiększyć skuteczność pracy zespołowej, wpływać na otoczenie oraz doskonalić zdolności komunikacyjne i empatyczne. Nauczysz się słuchać z uwagą i tworzyć głębsze porozumienie.
To idealny przewodnik dla liderów, pragnących podnieść swoją inteligencję emocjonalną, a przy okazji zwiększyć zaangażowanie, wydajność i lojalność pracowników. Książka jest prosta w użyciu i pełna praktycznych porad i narzędzi, co potwierdza Sharon Jordan-Evans, współautorka „Love ’Em or Lose ’Em: Getting Good People to Stay”.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dynamicznym świecie biznesu, współpraca w zespole jest niezbędna, zwłaszcza dla osób z wysoką inteligencją emocjonalną. Pomimo wielu dostępnych na ten temat książek, często brakuje im praktycznych porad skierowanych do menedżerów. Ta publikacja stara się wypełnić tę lukę, dostarczając narzędzi do zwiększenia poziomu inteligencji emocjonalnej – zarówno osobistej, jak i wśród członków zespołu oraz klientów. Dzięki niej poznasz świeże strategie, które pomogą Ci podnieść efektywność działań i osiągnąć wyjątkowe wyniki w swoich projektach.
Książka oferuje starannie opracowany i praktyczny plan działania, który obejmuje arkusze prac, ćwiczenia i testy. W ten sposób pokazuje, jak wyróżniający się liderzy skutecznie wykorzystują inteligencję emocjonalną w codziennych sytuacjach. Odkryjesz tajniki najlepszych w swojej branży i dowiesz się, jak stać się jednym z najlepszych 10% specjalistów. Nawet kilka wskazówek z tej książki może istotnie przełożyć się na Twoje sukcesy zawodowe. Rozwiń swoje talenty i dołącz do grona liderów.
Pozyskasz wiedzę, jak rozwijać swoje mocne strony, stać się znakomitym przywódcą, lepiej kontrolować emocje, zwiększyć skuteczność pracy zespołowej, wpływać na otoczenie oraz doskonalić zdolności komunikacyjne i empatyczne. Nauczysz się słuchać z uwagą i tworzyć głębsze porozumienie.
To idealny przewodnik dla liderów, pragnących podnieść swoją inteligencję emocjonalną, a przy okazji zwiększyć zaangażowanie, wydajność i lojalność pracowników. Książka jest prosta w użyciu i pełna praktycznych porad i narzędzi, co potwierdza Sharon Jordan-Evans, współautorka „Love ’Em or Lose ’Em: Getting Good People to Stay”.
