InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Mirosław Dąbrowski, doświadczony pedagog, nauczyciel akademicki, autor wielu książek, od ponad dwudziestu lat prowadzi warsztaty dla nauczycieli klas 13 oraz nauczycieli matematyki klas starszych poświęcone wykorzystaniu gier dydaktycznych w matematycznym kształceniu dzieci.
Gry dydaktyczne są doskonałą okazją do wspólnego uprawiania matematyki, na każdym poziomie edukacji i przez wszystkich! Dzięki umiejętnemu stosowaniu gier, dzieci będą uczyć się rzeczy ważnych dla matematyki i dla siebie i będą to zawdzięczać własnej aktywności, sukcesywnie rosnącej wierze w swoje siły i możliwości oraz rosnącej motywacji do uczenia się.
Książka jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli i rodziców uczniów klas 13 i starszych klas szkoły podstawowej. Będzie ona niezastąpionym narzędziem pracy terapeutów, a tak-że przyda się w zajęciach świetlicowych.
W książce jest opisane kilkadziesiąt gier pogrupowanych zgodnie z wykorzystywanymi
w nich pomocami są tu zatem gry z użyciem dziesięciościennej kostki, gry na planszy stu liczb, gry strategiczne i inne. Autor pokazuje, że gry można tworzyć także samodzielnie albo modyfikować je aby lepiej spełniały nasze oczekiwania. Czytelnik znajdzie tu praktyczne wskazówki, o czym warto pamiętać, gdy stosuje się w pracy gry dydaktyczne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Mirosław Dąbrowski, doświadczony pedagog, nauczyciel akademicki, autor wielu książek, od ponad dwudziestu lat prowadzi warsztaty dla nauczycieli klas 13 oraz nauczycieli matematyki klas starszych poświęcone wykorzystaniu gier dydaktycznych w matematycznym kształceniu dzieci.
Gry dydaktyczne są doskonałą okazją do wspólnego uprawiania matematyki, na każdym poziomie edukacji i przez wszystkich! Dzięki umiejętnemu stosowaniu gier, dzieci będą uczyć się rzeczy ważnych dla matematyki i dla siebie i będą to zawdzięczać własnej aktywności, sukcesywnie rosnącej wierze w swoje siły i możliwości oraz rosnącej motywacji do uczenia się.
Książka jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli i rodziców uczniów klas 13 i starszych klas szkoły podstawowej. Będzie ona niezastąpionym narzędziem pracy terapeutów, a tak-że przyda się w zajęciach świetlicowych.
W książce jest opisane kilkadziesiąt gier pogrupowanych zgodnie z wykorzystywanymi
w nich pomocami są tu zatem gry z użyciem dziesięciościennej kostki, gry na planszy stu liczb, gry strategiczne i inne. Autor pokazuje, że gry można tworzyć także samodzielnie albo modyfikować je aby lepiej spełniały nasze oczekiwania. Czytelnik znajdzie tu praktyczne wskazówki, o czym warto pamiętać, gdy stosuje się w pracy gry dydaktyczne.