Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gdy rodzice byli dziećmi. Wiosna
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw składa się z pięciu części „Domowniczków” przeznaczonych dla uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej. W „Domowniczkach” promuje się współpracę między nauczycielem a rodzicami, umożliwiając tym samym aktywne zaangażowanie rodziców w edukację dziecka. Dzięki nim, rodzice mogą śledzić postępy w nauce swojej pociechy, rozpoznawać jej szczególne zdolności oraz zidentyfikować napotkane trudności.
Każdy z zeszytów zawiera ćwiczenia stymulujące różnorodne umiejętności, takie jak spostrzegawczość, uwagę słuchową i pamięć, a także zdolności związane z liczeniem oraz rozpoznawaniem i pisaniem liter, sylab, wyrazów i zdań. Dodatkowo, rozwijają one umiejętność czytania ze zrozumieniem oraz odpowiadania na pytania. Zajęcia zaplanowane są na cztery dni w tygodniu, bez zadań na piątki, co pozwala na równomierne rozłożenie pracy i odpoczynek.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
44.36 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 17
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 17 szt.
Zestaw składa się z pięciu części „Domowniczków” przeznaczonych dla uczniów klasy drugiej szkoły podstawowej. W „Domowniczkach” promuje się współpracę między nauczycielem a rodzicami, umożliwiając tym samym aktywne zaangażowanie rodziców w edukację dziecka. Dzięki nim, rodzice mogą śledzić postępy w nauce swojej pociechy, rozpoznawać jej szczególne zdolności oraz zidentyfikować napotkane trudności.
Każdy z zeszytów zawiera ćwiczenia stymulujące różnorodne umiejętności, takie jak spostrzegawczość, uwagę słuchową i pamięć, a także zdolności związane z liczeniem oraz rozpoznawaniem i pisaniem liter, sylab, wyrazów i zdań. Dodatkowo, rozwijają one umiejętność czytania ze zrozumieniem oraz odpowiadania na pytania. Zajęcia zaplanowane są na cztery dni w tygodniu, bez zadań na piątki, co pozwala na równomierne rozłożenie pracy i odpoczynek.