Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
From Corpus to Classroom - O'Keeffe Anne, McCarthy Michael, Carter Ronald
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"From Corpus to Classroom" przedstawia przystępne podsumowanie najnowszych badań nad zastosowaniem korpusów, koncentrując się głównie na danych mówionych. Książka opiera się na analizie korpusów takich jak CANCODE i Cambridge International Corpus, a jej celem jest rozwijanie dydaktyki opartej na korpusach. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób tworzyć i wykorzystywać korpusy, podkreślając ich znaczenie dla nauczania języka. Publikacja ta bada, jak korpusy mogą wspierać autorów materiałów edukacyjnych, projektantów kursów oraz nauczycieli języków, jednocześnie uwzględniając potrzeby ucznia w odniesieniu do autentycznych danych. Książka pokazuje, jak zrozumienie języka w kontekście może pomóc odpowiedzieć na kluczowe pytania, takie jak 'Czy istnieje podstawowy, codzienny zasób słownictwa w języku angielskim?', 'Jak należy uczyć idiomów?' czy 'Jakie są najczęstsze segmenty mówionego języka?'.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"From Corpus to Classroom" przedstawia przystępne podsumowanie najnowszych badań nad zastosowaniem korpusów, koncentrując się głównie na danych mówionych. Książka opiera się na analizie korpusów takich jak CANCODE i Cambridge International Corpus, a jej celem jest rozwijanie dydaktyki opartej na korpusach. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób tworzyć i wykorzystywać korpusy, podkreślając ich znaczenie dla nauczania języka. Publikacja ta bada, jak korpusy mogą wspierać autorów materiałów edukacyjnych, projektantów kursów oraz nauczycieli języków, jednocześnie uwzględniając potrzeby ucznia w odniesieniu do autentycznych danych. Książka pokazuje, jak zrozumienie języka w kontekście może pomóc odpowiedzieć na kluczowe pytania, takie jak 'Czy istnieje podstawowy, codzienny zasób słownictwa w języku angielskim?', 'Jak należy uczyć idiomów?' czy 'Jakie są najczęstsze segmenty mówionego języka?'.
