Książka - Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zrealizowanie skutecznego projektu internetowego wymaga nie tylko stworzenia estetycznej strony WWW. Kluczowe jest opracowanie spójnej strategii, integrującej działania w obszarze wizerunku firmy, interakcji z użytkownikami oraz budowania internetowej społeczności. Dzięki temu firma może utrzymać przewagę nad konkurencją, zidentyfikować najbardziej zyskowne działania oraz wdrożyć zmiany niezbędne do zadowolenia klientów. Tak więc, każdy projekt internetowy powinien być starannie zaplanowany i aktywnie zarządzany.

Książka "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" autorstwa Pawła Frankowskiego wypełnia lukę w dostępnych publikacjach o projektowaniu stron internetowych. Zawiera kompleksowe informacje o tworzeniu witryny: od opracowania strategii, analizy użytkowników, doboru technologii, po kwestie dokumentacji i aspekty prawne. Autor nie skupia się na jednym typie strony, co czyni poradnik uniwersalnym dla różnych projektów - blogów, sklepów online, forów czy stron firmowych. Lektura książki to dobry krok do wprowadzenia Twojego pomysłu w życie.

Warto pamiętać o kluczowych czynnikach sukcesu w projekcie online: definiowaniu celów, wyborze odpowiedniej technologii, dokładnym dokumentowaniu, uwzględnianiu oczekiwań internautów oraz przestrzeganiu przepisów prawnych. Profesjonalne podejście jest fundamentem osiągnięcia sukcesu w sieci.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Zrealizowanie skutecznego projektu internetowego wymaga nie tylko stworzenia estetycznej strony WWW. Kluczowe jest opracowanie spójnej strategii, integrującej działania w obszarze wizerunku firmy, interakcji z użytkownikami oraz budowania internetowej społeczności. Dzięki temu firma może utrzymać przewagę nad konkurencją, zidentyfikować najbardziej zyskowne działania oraz wdrożyć zmiany niezbędne do zadowolenia klientów. Tak więc, każdy projekt internetowy powinien być starannie zaplanowany i aktywnie zarządzany.

Książka "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" autorstwa Pawła Frankowskiego wypełnia lukę w dostępnych publikacjach o projektowaniu stron internetowych. Zawiera kompleksowe informacje o tworzeniu witryny: od opracowania strategii, analizy użytkowników, doboru technologii, po kwestie dokumentacji i aspekty prawne. Autor nie skupia się na jednym typie strony, co czyni poradnik uniwersalnym dla różnych projektów - blogów, sklepów online, forów czy stron firmowych. Lektura książki to dobry krok do wprowadzenia Twojego pomysłu w życie.

Warto pamiętać o kluczowych czynnikach sukcesu w projekcie online: definiowaniu celów, wyborze odpowiedniej technologii, dokładnym dokumentowaniu, uwzględnianiu oczekiwań internautów oraz przestrzeganiu przepisów prawnych. Profesjonalne podejście jest fundamentem osiągnięcia sukcesu w sieci.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 9.61 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 280
Rok wydania: 2010
Rozmiar: 158 × 235 mm
ID: 9788324625178

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Paweł Frankowski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info