Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zrealizowanie skutecznego projektu internetowego wymaga nie tylko stworzenia estetycznej strony WWW. Kluczowe jest opracowanie spójnej strategii, integrującej działania w obszarze wizerunku firmy, interakcji z użytkownikami oraz budowania internetowej społeczności. Dzięki temu firma może utrzymać przewagę nad konkurencją, zidentyfikować najbardziej zyskowne działania oraz wdrożyć zmiany niezbędne do zadowolenia klientów. Tak więc, każdy projekt internetowy powinien być starannie zaplanowany i aktywnie zarządzany.
Książka "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" autorstwa Pawła Frankowskiego wypełnia lukę w dostępnych publikacjach o projektowaniu stron internetowych. Zawiera kompleksowe informacje o tworzeniu witryny: od opracowania strategii, analizy użytkowników, doboru technologii, po kwestie dokumentacji i aspekty prawne. Autor nie skupia się na jednym typie strony, co czyni poradnik uniwersalnym dla różnych projektów - blogów, sklepów online, forów czy stron firmowych. Lektura książki to dobry krok do wprowadzenia Twojego pomysłu w życie.
Warto pamiętać o kluczowych czynnikach sukcesu w projekcie online: definiowaniu celów, wyborze odpowiedniej technologii, dokładnym dokumentowaniu, uwzględnianiu oczekiwań internautów oraz przestrzeganiu przepisów prawnych. Profesjonalne podejście jest fundamentem osiągnięcia sukcesu w sieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zrealizowanie skutecznego projektu internetowego wymaga nie tylko stworzenia estetycznej strony WWW. Kluczowe jest opracowanie spójnej strategii, integrującej działania w obszarze wizerunku firmy, interakcji z użytkownikami oraz budowania internetowej społeczności. Dzięki temu firma może utrzymać przewagę nad konkurencją, zidentyfikować najbardziej zyskowne działania oraz wdrożyć zmiany niezbędne do zadowolenia klientów. Tak więc, każdy projekt internetowy powinien być starannie zaplanowany i aktywnie zarządzany.
Książka "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" autorstwa Pawła Frankowskiego wypełnia lukę w dostępnych publikacjach o projektowaniu stron internetowych. Zawiera kompleksowe informacje o tworzeniu witryny: od opracowania strategii, analizy użytkowników, doboru technologii, po kwestie dokumentacji i aspekty prawne. Autor nie skupia się na jednym typie strony, co czyni poradnik uniwersalnym dla różnych projektów - blogów, sklepów online, forów czy stron firmowych. Lektura książki to dobry krok do wprowadzenia Twojego pomysłu w życie.
Warto pamiętać o kluczowych czynnikach sukcesu w projekcie online: definiowaniu celów, wyborze odpowiedniej technologii, dokładnym dokumentowaniu, uwzględnianiu oczekiwań internautów oraz przestrzeganiu przepisów prawnych. Profesjonalne podejście jest fundamentem osiągnięcia sukcesu w sieci.
