Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Employer branding. Praktyczny podręcznik
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Wartościowy pracownik" to kompleksowy przewodnik, który pomoże Ci w procesie zatrudniania i utrzymania wartościowych pracowników w organizacji. Autorzy, Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, dzielą się swoją wiedzą, zdobywaną przez lata pracy nad setkami projektów z zakresu employer brandingu (EB). Publikacja oferuje mnóstwo praktycznych wskazówek i gotowych strategii, które są niezbędne do skutecznego budowania marki pracodawcy i przyciągania talentów.
Książka stanowi zbiór sprawdzonych metod i przykładów z rzeczywistych sytuacji na rynku EB, dzięki czemu czytelnik może zyskać wgląd w najlepsze praktyki stosowane przez ekspertów. Dwudziestu ośmiu specjalistów dzieli się swoimi doświadczeniami, co czyni tę pozycję źródłem inspiracji i cennych wskazówek. Krok po kroku, czytelnik odkrywa wszystkie etapy strategii employer brandingu, począwszy od jej opracowania, przez marketing oraz content marketing, aż po współpracę z instytucjami edukacyjnymi i ocenę efektywności działań.
Jeśli chcesz zgłębić tajniki skutecznego zarządzania reputacją swojej firmy jako pracodawcy, ta książka będzie doskonałym punktem wyjścia do inspirującej podróży przez meandry wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Wartościowy pracownik" to kompleksowy przewodnik, który pomoże Ci w procesie zatrudniania i utrzymania wartościowych pracowników w organizacji. Autorzy, Edyta Sander i Mateusz Jabłonowski, dzielą się swoją wiedzą, zdobywaną przez lata pracy nad setkami projektów z zakresu employer brandingu (EB). Publikacja oferuje mnóstwo praktycznych wskazówek i gotowych strategii, które są niezbędne do skutecznego budowania marki pracodawcy i przyciągania talentów.
Książka stanowi zbiór sprawdzonych metod i przykładów z rzeczywistych sytuacji na rynku EB, dzięki czemu czytelnik może zyskać wgląd w najlepsze praktyki stosowane przez ekspertów. Dwudziestu ośmiu specjalistów dzieli się swoimi doświadczeniami, co czyni tę pozycję źródłem inspiracji i cennych wskazówek. Krok po kroku, czytelnik odkrywa wszystkie etapy strategii employer brandingu, począwszy od jej opracowania, przez marketing oraz content marketing, aż po współpracę z instytucjami edukacyjnymi i ocenę efektywności działań.
Jeśli chcesz zgłębić tajniki skutecznego zarządzania reputacją swojej firmy jako pracodawcy, ta książka będzie doskonałym punktem wyjścia do inspirującej podróży przez meandry wewnętrznego i zewnętrznego employer brandingu.
