Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja muzyczna dzieci z perspektywy pedagogicznej i profilaktyczno-terapeutycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest poświęcona ważnej roli edukacji muzycznej w rozwoju dzieci, podkreślając jej znaczenie na każdym etapie ich życia, od wczesnych lat po dorosłość. Edukacja muzyczna to proces dynamiczny, który wymaga indywidualnego podejścia, dostosowanego do unikalnego rozwoju każdego dziecka. Dzięki uwzględnieniu muzyki w codziennym życiu, można korzystnie wpłynąć na przyszłe etapy rozwoju młodego człowieka.
Monografia wychodzi naprzeciw potrzebom nauczycieli i terapeutów, poszukujących nowatorskich metod i rozwiązań w edukacji muzycznej. Autorka, mając wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi, dzieli się swoimi spostrzeżeniami oraz efektywnymi metodami, które mogą uczynić muzykę istotnym elementem edukacyjnym, niosącym różnorodne korzyści.
Publikacja składa się z dwóch kluczowych części – pedagogicznej oraz profilaktyczno-terapeutycznej, które wspólnie ukazują wieloaspektowe zastosowanie muzyki w środowisku edukacyjnym. Obecnie rynek wydawniczy oferuje niewiele tytułów skłaniających do dialogu, aktywności artystycznej i terapeutycznej, oraz eksperymentowania z nowymi programami i projektami. Celem tej książki jest zatem promowanie istotnych walorów muzyki i jej implementacja w różnorodnych przedmiotach i kontekstach dydaktycznych, wzbogacając tym samym proces wychowawczy każdego dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest poświęcona ważnej roli edukacji muzycznej w rozwoju dzieci, podkreślając jej znaczenie na każdym etapie ich życia, od wczesnych lat po dorosłość. Edukacja muzyczna to proces dynamiczny, który wymaga indywidualnego podejścia, dostosowanego do unikalnego rozwoju każdego dziecka. Dzięki uwzględnieniu muzyki w codziennym życiu, można korzystnie wpłynąć na przyszłe etapy rozwoju młodego człowieka.
Monografia wychodzi naprzeciw potrzebom nauczycieli i terapeutów, poszukujących nowatorskich metod i rozwiązań w edukacji muzycznej. Autorka, mając wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi i dorosłymi, dzieli się swoimi spostrzeżeniami oraz efektywnymi metodami, które mogą uczynić muzykę istotnym elementem edukacyjnym, niosącym różnorodne korzyści.
Publikacja składa się z dwóch kluczowych części – pedagogicznej oraz profilaktyczno-terapeutycznej, które wspólnie ukazują wieloaspektowe zastosowanie muzyki w środowisku edukacyjnym. Obecnie rynek wydawniczy oferuje niewiele tytułów skłaniających do dialogu, aktywności artystycznej i terapeutycznej, oraz eksperymentowania z nowymi programami i projektami. Celem tej książki jest zatem promowanie istotnych walorów muzyki i jej implementacja w różnorodnych przedmiotach i kontekstach dydaktycznych, wzbogacając tym samym proces wychowawczy każdego dziecka.
