Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dzieło otwarte
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Umberto Eco w swojej twórczości podkreśla, że pełnię swojego istnienia dzieło osiąga dopiero w momencie interpretacji. Tym sposobem uwaga przenosi się z jego twórcy na odbiorcę, który angażuje się w aktywny dialog z dziełem. Szczególnie fascynujące są dzieła, które swoją budową umożliwiają tego typu interakcję. Współczesne dzieło sztuki, według Eco, osiąga swój pełen wymiar dopiero poprzez sposób, w jaki jest odbierane. Taka perspektywa rodzi jednak pytania natury epistemologicznej: jak można określić byt dzieła sztuki, jeżeli w zależności od interpretacji przybiera ono różne formy i sensy? Co więcej, w jaki sposób można go omówić, skoro każdy odbiorca staje się współtwórcą jego znaczenia? W swoim przełomowym eseju z 1962 roku, Eco rozwija teorię otwartości dzieła sztuki, która stała się podstawą dla późniejszych koncepcji estetyki recepcji rozwijanych przez Hansa Roberta Gaussa i Wolfganga Isera. Podjął tym samym zagadnienia, które do dziś są kluczowymi tematami rozmów i rozważań wśród literaturoznawców, estetyków i teoretyków sztuki.
Wybrane wydanie książki, opublikowane przez Wydawnictwo WAB w 2008 roku, posiada numer ISBN 978-83-7414-484-1, a jego wymiary to 145x210 mm. Książka składa się z 347 stron i jest dostępna w twardej oprawie. "Dzieło otwarte. Forma i nieokreśloność w poetykach współczesnych Umberto Eco" stanowi ważne ogniwo w zrozumieniu współczesnego podejścia do interpretacji sztuki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Umberto Eco w swojej twórczości podkreśla, że pełnię swojego istnienia dzieło osiąga dopiero w momencie interpretacji. Tym sposobem uwaga przenosi się z jego twórcy na odbiorcę, który angażuje się w aktywny dialog z dziełem. Szczególnie fascynujące są dzieła, które swoją budową umożliwiają tego typu interakcję. Współczesne dzieło sztuki, według Eco, osiąga swój pełen wymiar dopiero poprzez sposób, w jaki jest odbierane. Taka perspektywa rodzi jednak pytania natury epistemologicznej: jak można określić byt dzieła sztuki, jeżeli w zależności od interpretacji przybiera ono różne formy i sensy? Co więcej, w jaki sposób można go omówić, skoro każdy odbiorca staje się współtwórcą jego znaczenia? W swoim przełomowym eseju z 1962 roku, Eco rozwija teorię otwartości dzieła sztuki, która stała się podstawą dla późniejszych koncepcji estetyki recepcji rozwijanych przez Hansa Roberta Gaussa i Wolfganga Isera. Podjął tym samym zagadnienia, które do dziś są kluczowymi tematami rozmów i rozważań wśród literaturoznawców, estetyków i teoretyków sztuki.
Wybrane wydanie książki, opublikowane przez Wydawnictwo WAB w 2008 roku, posiada numer ISBN 978-83-7414-484-1, a jego wymiary to 145x210 mm. Książka składa się z 347 stron i jest dostępna w twardej oprawie. "Dzieło otwarte. Forma i nieokreśloność w poetykach współczesnych Umberto Eco" stanowi ważne ogniwo w zrozumieniu współczesnego podejścia do interpretacji sztuki.
