Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziecięce opowiastki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"**Dziecięce opowiastki**" to książka skierowana do najmłodszych – dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które są na końcowym etapie terapii logopedycznej skupionej na głoskach zębowych. Proces automatyzacji poprawnej wymowy tych dźwięków jest często zarówno najdłuższy, jak i najbardziej wymagający. Pomimo znaczących postępów, dzieci często mają trudności z przeniesieniem prawidłowej wymowy do spontanicznych rozmów.
Samodzielne wypowiedzi dziecka nadal mogą ujawniać nieprawidłowości, mimo że w ćwiczeniach z sylabami czy wyrazami radzi sobie dobrze. Aby wspomóc proces automatyzacji, nie wystarczy tylko powtarzanie utartych fraz czy rymowanek. Konieczne jest stworzenie jak największej liczby sytuacji, które pobudzają dziecko do tworzenia spontanicznych wypowiedzi. Dziecięce opowiastki, wzbogacone o ilustracje oraz ćwiczenia rozwijające, oferują taką możliwość. Te krótkie historie, oprócz wspierania prawidłowej artykulacji, angażują wyobraźnię dzieci, pobudzają rozwój słownictwa oraz umiejętność budowania bardziej skomplikowanych wypowiedzi. Dodatkowo pomagają zrozumieć związki przyczynowo-skutkowe, czyniąc z czytania formę nauki poprzez zabawę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"**Dziecięce opowiastki**" to książka skierowana do najmłodszych – dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które są na końcowym etapie terapii logopedycznej skupionej na głoskach zębowych. Proces automatyzacji poprawnej wymowy tych dźwięków jest często zarówno najdłuższy, jak i najbardziej wymagający. Pomimo znaczących postępów, dzieci często mają trudności z przeniesieniem prawidłowej wymowy do spontanicznych rozmów.
Samodzielne wypowiedzi dziecka nadal mogą ujawniać nieprawidłowości, mimo że w ćwiczeniach z sylabami czy wyrazami radzi sobie dobrze. Aby wspomóc proces automatyzacji, nie wystarczy tylko powtarzanie utartych fraz czy rymowanek. Konieczne jest stworzenie jak największej liczby sytuacji, które pobudzają dziecko do tworzenia spontanicznych wypowiedzi. Dziecięce opowiastki, wzbogacone o ilustracje oraz ćwiczenia rozwijające, oferują taką możliwość. Te krótkie historie, oprócz wspierania prawidłowej artykulacji, angażują wyobraźnię dzieci, pobudzają rozwój słownictwa oraz umiejętność budowania bardziej skomplikowanych wypowiedzi. Dodatkowo pomagają zrozumieć związki przyczynowo-skutkowe, czyniąc z czytania formę nauki poprzez zabawę.
