Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dyscyplina w klasie. Poradnik pedagogiczny
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sprawność dydaktyczna nauczyciela nie zawsze wiąże się z pedagogicznymi umiejętnościami pozwalającymi zapanować nad klasą. Często podkreśla się rolę określonych predyspozycji osobowościowych, talentu i intuicji.
Czy umiejętności tych można się nauczyć Z pewnością tak.
Działania nauczyciela dotyczące ładu klasowego i dyscypliny powinny wynikać z połączenia doświadczeń i wiedzy teoretycznej. W niniejszym poradniku przedstawiono koncepcje wybitnych psychologów i pedagogów:
- Lee Canter -- dyscyplina asertywna,
- Frederic H. Jones -- dyscyplina pozytywna,
- Rudolf Dreikurs -- społeczny model dyscypliny,
- William Glasser -- terapia rzeczywistości/terapia wyboru,
- Thomas Gordon -- trening skuteczności nauczyciela.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sprawność dydaktyczna nauczyciela nie zawsze wiąże się z pedagogicznymi umiejętnościami pozwalającymi zapanować nad klasą. Często podkreśla się rolę określonych predyspozycji osobowościowych, talentu i intuicji.
Czy umiejętności tych można się nauczyć Z pewnością tak.
Działania nauczyciela dotyczące ładu klasowego i dyscypliny powinny wynikać z połączenia doświadczeń i wiedzy teoretycznej. W niniejszym poradniku przedstawiono koncepcje wybitnych psychologów i pedagogów:
- Lee Canter -- dyscyplina asertywna,
- Frederic H. Jones -- dyscyplina pozytywna,
- Rudolf Dreikurs -- społeczny model dyscypliny,
- William Glasser -- terapia rzeczywistości/terapia wyboru,
- Thomas Gordon -- trening skuteczności nauczyciela.