Książka - Doświadczenie Apple

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Doświadczenie Apple

Doświadczenie Apple

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Transformuj swoją firmę, osiągając poziom satysfakcji klientów i zysków porównywalnych z Apple. Książka ta jest przewodnikiem, który pokaże Ci, jak zwiększyć zwrot z inwestycji w handel detaliczny, dodając wartość do każdej interakcji z klientem. Każda firma, która prowadzi bezpośrednie relacje z klientami lub pracownikami, może zastosować opisane tu strategie, by zdobyć przewagę na rynku, tak jak zrobiło to Apple. Poprzez dodawanie wartości do życia innych, wzmacnianie lojalności i przekształcanie doświadczeń klientów, zbudujesz silną pozycję swojej marki.

Apple Store osiąga największe zyski na metr kwadratowy wśród sieci detalicznych, ale sukces Apple nie wynika wyłącznie z doskonałych produktów. W centrum tego sukcesu są ich pracownicy – kompetentni, samodzielni, zdeterminowani, by zapewnić najlepsze możliwe wrażenia klientom. Carmine Gallo, znany autor bestsellerów, w tej publikacji demaskuje zasady i praktyki, które stoją za wybitną obsługą klienta. Wyjaśnia, jak Twoja marka może dorównać Apple, oferując niezrównaną jakość obsługi klienta.

Carmine Gallo przeprowadził wywiady z profesjonalistami na różnych poziomach, badając funkcjonowanie Apple. Spędził setki godzin, obserwując działanie ich sklepów oraz studiując wizję i filozofię firmy. Dzięki zebranym informacjom szczegółowo opisuje model Apple zorientowany na klienta, tworząc praktyczny plan działania oparty na trzech kluczowych obszarach:

- Motywowanie pracowników poprzez szkolenia, wsparcie i skuteczną komunikację, co tworzy "pętlę sprzężenia zwrotnego", poprawiającą rezultaty na wszystkich poziomach organizacji.
- Zainspirowanie klientów poprzez fascynujące historie marki oraz sprzedawców, którzy pracują zgodnie z pięciostopniowym modelem APPLE: przywitanie, zrozumienie potrzeb, prezentacja, uważne słuchanie i serdeczne pożegnanie.
- Tworzenie zaangażującego środowiska sprzedaży, które pozwala klientom w pełni doświadczać produktów, dotykać ich i lepiej je poznawać.

Książka ta nie tylko opisuje fenomen Apple, lecz także stanowi praktyczny poradnik, jak można osiągnąć podobne wyniki w swojej firmie, wykorzystując sprawdzone metody jednej z najznakomitszych marek na świecie.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Transformuj swoją firmę, osiągając poziom satysfakcji klientów i zysków porównywalnych z Apple. Książka ta jest przewodnikiem, który pokaże Ci, jak zwiększyć zwrot z inwestycji w handel detaliczny, dodając wartość do każdej interakcji z klientem. Każda firma, która prowadzi bezpośrednie relacje z klientami lub pracownikami, może zastosować opisane tu strategie, by zdobyć przewagę na rynku, tak jak zrobiło to Apple. Poprzez dodawanie wartości do życia innych, wzmacnianie lojalności i przekształcanie doświadczeń klientów, zbudujesz silną pozycję swojej marki.

Apple Store osiąga największe zyski na metr kwadratowy wśród sieci detalicznych, ale sukces Apple nie wynika wyłącznie z doskonałych produktów. W centrum tego sukcesu są ich pracownicy – kompetentni, samodzielni, zdeterminowani, by zapewnić najlepsze możliwe wrażenia klientom. Carmine Gallo, znany autor bestsellerów, w tej publikacji demaskuje zasady i praktyki, które stoją za wybitną obsługą klienta. Wyjaśnia, jak Twoja marka może dorównać Apple, oferując niezrównaną jakość obsługi klienta.

Carmine Gallo przeprowadził wywiady z profesjonalistami na różnych poziomach, badając funkcjonowanie Apple. Spędził setki godzin, obserwując działanie ich sklepów oraz studiując wizję i filozofię firmy. Dzięki zebranym informacjom szczegółowo opisuje model Apple zorientowany na klienta, tworząc praktyczny plan działania oparty na trzech kluczowych obszarach:

- Motywowanie pracowników poprzez szkolenia, wsparcie i skuteczną komunikację, co tworzy "pętlę sprzężenia zwrotnego", poprawiającą rezultaty na wszystkich poziomach organizacji.
- Zainspirowanie klientów poprzez fascynujące historie marki oraz sprzedawców, którzy pracują zgodnie z pięciostopniowym modelem APPLE: przywitanie, zrozumienie potrzeb, prezentacja, uważne słuchanie i serdeczne pożegnanie.
- Tworzenie zaangażującego środowiska sprzedaży, które pozwala klientom w pełni doświadczać produktów, dotykać ich i lepiej je poznawać.

Książka ta nie tylko opisuje fenomen Apple, lecz także stanowi praktyczny poradnik, jak można osiągnąć podobne wyniki w swojej firmie, wykorzystując sprawdzone metody jednej z najznakomitszych marek na świecie.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 55.84 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 250
Rok wydania: 2014
Rozmiar: 158 × 233 mm
ID: 9788377464366
Autorzy:

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki: Carmine Gallo

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info