Książka - DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES

DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

"Dobra obsługa klienta stanowi fundament efektywności biznesowej" — ta myśl jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy, niezależnie od jej rozmiaru. Choć wielu z nas zdaje sobie z tego sprawę, to nie zawsze potrafimy umiejętnie przełożyć tę wiedzę na praktykę. Ta książka oferuje klarowne i łatwe do wdrożenia rozwiązania, które pozwolą twojej firmie wyróżnić się w kwestii obsługi klienta i stworzyć pozytywny wizerunek. W książce Catherine DeVrye znajdziemy siedem strategii, które umożliwiają każdemu pracownikowi osiągnięcie mistrzostwa w tej dziedzinie, a my, jako klienci, powinniśmy oczekiwać takiego poziomu doskonałości.

Napisana przez uznanego eksperta w dziedzinie biznesu, książka zdobyła światową popularność dzięki swojemu przystępnemu stylowi oraz obfitości praktycznych porad i przykładów. Catherine DeVrye, autorka uznana na międzynarodowych listach bestsellerów, od wielu lat dzieli się swoją wiedzą na całym świecie. Jej bogate doświadczenie obejmuje działalność zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Podczas pracy w Japonii, kierując działem obsługi klienta w IBM, rozwinęła swoje umiejętności w zakresie doskonałej obsługi. Swoją wiedzę i umiejętności przekazała również innym znanym firmom, takim jak 3M, AT&T, Citibank, Coca-Cola, Ernst & Young oraz Mercedes-Benz.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

"Dobra obsługa klienta stanowi fundament efektywności biznesowej" — ta myśl jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy, niezależnie od jej rozmiaru. Choć wielu z nas zdaje sobie z tego sprawę, to nie zawsze potrafimy umiejętnie przełożyć tę wiedzę na praktykę. Ta książka oferuje klarowne i łatwe do wdrożenia rozwiązania, które pozwolą twojej firmie wyróżnić się w kwestii obsługi klienta i stworzyć pozytywny wizerunek. W książce Catherine DeVrye znajdziemy siedem strategii, które umożliwiają każdemu pracownikowi osiągnięcie mistrzostwa w tej dziedzinie, a my, jako klienci, powinniśmy oczekiwać takiego poziomu doskonałości.

Napisana przez uznanego eksperta w dziedzinie biznesu, książka zdobyła światową popularność dzięki swojemu przystępnemu stylowi oraz obfitości praktycznych porad i przykładów. Catherine DeVrye, autorka uznana na międzynarodowych listach bestsellerów, od wielu lat dzieli się swoją wiedzą na całym świecie. Jej bogate doświadczenie obejmuje działalność zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Podczas pracy w Japonii, kierując działem obsługi klienta w IBM, rozwinęła swoje umiejętności w zakresie doskonałej obsługi. Swoją wiedzę i umiejętności przekazała również innym znanym firmom, takim jak 3M, AT&T, Citibank, Coca-Cola, Ernst & Young oraz Mercedes-Benz.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 0.00 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 234
Rok wydania: 2007
Rozmiar: 140 × 210 mm
ID: 9788375060157
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info