Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Dobra obsługa klienta stanowi fundament efektywności biznesowej" — ta myśl jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy, niezależnie od jej rozmiaru. Choć wielu z nas zdaje sobie z tego sprawę, to nie zawsze potrafimy umiejętnie przełożyć tę wiedzę na praktykę. Ta książka oferuje klarowne i łatwe do wdrożenia rozwiązania, które pozwolą twojej firmie wyróżnić się w kwestii obsługi klienta i stworzyć pozytywny wizerunek. W książce Catherine DeVrye znajdziemy siedem strategii, które umożliwiają każdemu pracownikowi osiągnięcie mistrzostwa w tej dziedzinie, a my, jako klienci, powinniśmy oczekiwać takiego poziomu doskonałości.
Napisana przez uznanego eksperta w dziedzinie biznesu, książka zdobyła światową popularność dzięki swojemu przystępnemu stylowi oraz obfitości praktycznych porad i przykładów. Catherine DeVrye, autorka uznana na międzynarodowych listach bestsellerów, od wielu lat dzieli się swoją wiedzą na całym świecie. Jej bogate doświadczenie obejmuje działalność zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Podczas pracy w Japonii, kierując działem obsługi klienta w IBM, rozwinęła swoje umiejętności w zakresie doskonałej obsługi. Swoją wiedzę i umiejętności przekazała również innym znanym firmom, takim jak 3M, AT&T, Citibank, Coca-Cola, Ernst & Young oraz Mercedes-Benz.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Dobra obsługa klienta stanowi fundament efektywności biznesowej" — ta myśl jest kluczowym elementem sukcesu każdej firmy, niezależnie od jej rozmiaru. Choć wielu z nas zdaje sobie z tego sprawę, to nie zawsze potrafimy umiejętnie przełożyć tę wiedzę na praktykę. Ta książka oferuje klarowne i łatwe do wdrożenia rozwiązania, które pozwolą twojej firmie wyróżnić się w kwestii obsługi klienta i stworzyć pozytywny wizerunek. W książce Catherine DeVrye znajdziemy siedem strategii, które umożliwiają każdemu pracownikowi osiągnięcie mistrzostwa w tej dziedzinie, a my, jako klienci, powinniśmy oczekiwać takiego poziomu doskonałości.
Napisana przez uznanego eksperta w dziedzinie biznesu, książka zdobyła światową popularność dzięki swojemu przystępnemu stylowi oraz obfitości praktycznych porad i przykładów. Catherine DeVrye, autorka uznana na międzynarodowych listach bestsellerów, od wielu lat dzieli się swoją wiedzą na całym świecie. Jej bogate doświadczenie obejmuje działalność zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym. Podczas pracy w Japonii, kierując działem obsługi klienta w IBM, rozwinęła swoje umiejętności w zakresie doskonałej obsługi. Swoją wiedzę i umiejętności przekazała również innym znanym firmom, takim jak 3M, AT&T, Citibank, Coca-Cola, Ernst & Young oraz Mercedes-Benz.
