Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dawaj innym szczęście
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce "Dawaj innym szczęście" autor Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos, dzieli się z nami swoimi doświadczeniami i przemyśleniami, które zdobył, budując jedną z najbardziej znanych firm internetowych na świecie. Zappos, dzięki wyjątkowym strategiom biznesowym, takim jak oferowanie nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście czy traktowanie obsługi klienta jako zadania całej firmy, osiągnęło ponad miliard dolarów w sprzedaży rocznie. Kultura firmy jest tutaj priorytetem, co sprawia, że Zappos nie tylko zarabia, ale również inspiruje do zmiany świata na lepsze.
Tony dzieli się również swoimi wcześniejszymi doświadczeniami, począwszy od prowadzenia farmy robaków, poprzez biznes pizzerii, po stworzenie LinkExchange. Książka ukazuje, jak innowacyjne podejście do kultury korporacyjnej i skoncentrowanie się na szczęściu ludzi wokół nas prowadzi do sukcesu. To opowieść o balansowaniu zysków z pasją oraz o tym, jak angażując pracowników, można wzmocnić ich zaangażowanie i poprawić wydajność.
"Dawaj innym szczęście" to również osobista podróż Tony'ego, pełna praktycznych wskazówek i humoru. Autorzy tacy jak Tim Ferriss i Gretchen Rubin chwalą książkę za jej szczere podejście do biznesu i życia, a Marshall Goldsmith sugeruje, że ta książka ma potencjał, aby zacząć rewolucję. Całość jest nie tylko inspirująca, ale i praktyczna, pomagając znaleźć właściwą równowagę między pracą a życiem osobistym. Warto sięgnąć po tę książkę, aby dowiedzieć się, jak Zappos osiągnęło swój sukces i jakie wnioski można z tego wyciągnąć dla własnych działań oraz decyzji biznesowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce "Dawaj innym szczęście" autor Tony Hsieh, dyrektor generalny Zappos, dzieli się z nami swoimi doświadczeniami i przemyśleniami, które zdobył, budując jedną z najbardziej znanych firm internetowych na świecie. Zappos, dzięki wyjątkowym strategiom biznesowym, takim jak oferowanie nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście czy traktowanie obsługi klienta jako zadania całej firmy, osiągnęło ponad miliard dolarów w sprzedaży rocznie. Kultura firmy jest tutaj priorytetem, co sprawia, że Zappos nie tylko zarabia, ale również inspiruje do zmiany świata na lepsze.
Tony dzieli się również swoimi wcześniejszymi doświadczeniami, począwszy od prowadzenia farmy robaków, poprzez biznes pizzerii, po stworzenie LinkExchange. Książka ukazuje, jak innowacyjne podejście do kultury korporacyjnej i skoncentrowanie się na szczęściu ludzi wokół nas prowadzi do sukcesu. To opowieść o balansowaniu zysków z pasją oraz o tym, jak angażując pracowników, można wzmocnić ich zaangażowanie i poprawić wydajność.
"Dawaj innym szczęście" to również osobista podróż Tony'ego, pełna praktycznych wskazówek i humoru. Autorzy tacy jak Tim Ferriss i Gretchen Rubin chwalą książkę za jej szczere podejście do biznesu i życia, a Marshall Goldsmith sugeruje, że ta książka ma potencjał, aby zacząć rewolucję. Całość jest nie tylko inspirująca, ale i praktyczna, pomagając znaleźć właściwą równowagę między pracą a życiem osobistym. Warto sięgnąć po tę książkę, aby dowiedzieć się, jak Zappos osiągnęło swój sukces i jakie wnioski można z tego wyciągnąć dla własnych działań oraz decyzji biznesowych.
