Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dać rzeczy słowo. Apraksja mowy 1
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiamy kontynuację pracy nad terapią apraksji mowy w postaci publikacji „Dać rzeczy słowo – apraksja mowy 2”, która stanowi rozszerzenie wcześniejszego opracowania. Książka została usystematyzowana w sześciu zeszytach, przy czym każdy z nich koncentruje się na określonym zestawie głosek:
1. Zeszyt 1: A, O, L, M, B
2. Zeszyt 2: P, U (Ó), I, J, W
3. Zeszyt 3: F, N, E, Z, S, C
4. Zeszyt 4: DZ, D, T, Y, Ś/SI, Ź/ZI, SZ
5. Zeszyt 5: Ż/RZ, DŻ, Ł, Ń/NI, G, H/CH
6. Zeszyt 6: CZ, K, R, Ć/CI, DŹ/DZI
Celem przyświecającym tej publikacji jest wsparcie w pracy nad deficytami ruchowymi afazji, z naciskiem na apraksję mowy. Istotne jest skoncentrowanie się na terapii, który umożliwia poprawę artykulacji poprzez częste powtarzanie i obserwację ruchu ust, co podkreślają badania (Boehme, 2003). Pomocne w tym procesie są także gesty sugerujące artykulację oraz obrazowe instrukcje, w tym fotografie układu warg i schematy przedstawiające ułożenie narządów mowy.
Przykłady do ćwiczeń zostały wybrane z myślą o zróżnicowanej trudności. Choć niełatwo jednoznacznie określić optymalną sekwencję terapii, doświadczenie sugeruje, że rozpoczynanie od izolowanych dźwięków, a następnie przechodzenie do bardziej złożonych struktur językowych bywa efektywne. Przygotowując materiały, postanowiłyśmy bazować na naszej praktyce, skupiając się na głoskach, których artykulacja jest bardziej widoczna jak „A, O, L, M”, zanim przejdziemy do trudniejszych jak „K, G”.
Ćwiczenia są tak zaprojektowane, by uwzględniać różne etapy nauki: począwszy od opisów wymowy, poprzez ilustracje ułożenia warg, aż po bardziej zaawansowane zadania, jak czytanie i powtarzanie sylab czy wyrazów, a także kończenie zdań. Zachęcamy logopedów do elastycznego podejścia i dostosowywania ćwiczeń do indywidualnych potrzeb pacjentów.
Podczas pracy z naszym tytułem warto zwrócić uwagę na sposoby zapisywania głosek miękkich (ś, ć, ń, ź, dź) ze względu na ich specyfikę w języku polskim. W razie potrzeb zalecamy wyjaśnienie pacjentom różnic w wymowie w porównaniu do słów pochodzących z innych języków, jak „cito” czy „sinus”.
Mamy nadzieję, że nasza publikacja będzie cenną pomocą dla pacjentów, ich bliskich oraz specjalistów zajmujących się terapią mowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
12.80 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 12
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 12 szt.
Przedstawiamy kontynuację pracy nad terapią apraksji mowy w postaci publikacji „Dać rzeczy słowo – apraksja mowy 2”, która stanowi rozszerzenie wcześniejszego opracowania. Książka została usystematyzowana w sześciu zeszytach, przy czym każdy z nich koncentruje się na określonym zestawie głosek:
1. Zeszyt 1: A, O, L, M, B
2. Zeszyt 2: P, U (Ó), I, J, W
3. Zeszyt 3: F, N, E, Z, S, C
4. Zeszyt 4: DZ, D, T, Y, Ś/SI, Ź/ZI, SZ
5. Zeszyt 5: Ż/RZ, DŻ, Ł, Ń/NI, G, H/CH
6. Zeszyt 6: CZ, K, R, Ć/CI, DŹ/DZI
Celem przyświecającym tej publikacji jest wsparcie w pracy nad deficytami ruchowymi afazji, z naciskiem na apraksję mowy. Istotne jest skoncentrowanie się na terapii, który umożliwia poprawę artykulacji poprzez częste powtarzanie i obserwację ruchu ust, co podkreślają badania (Boehme, 2003). Pomocne w tym procesie są także gesty sugerujące artykulację oraz obrazowe instrukcje, w tym fotografie układu warg i schematy przedstawiające ułożenie narządów mowy.
Przykłady do ćwiczeń zostały wybrane z myślą o zróżnicowanej trudności. Choć niełatwo jednoznacznie określić optymalną sekwencję terapii, doświadczenie sugeruje, że rozpoczynanie od izolowanych dźwięków, a następnie przechodzenie do bardziej złożonych struktur językowych bywa efektywne. Przygotowując materiały, postanowiłyśmy bazować na naszej praktyce, skupiając się na głoskach, których artykulacja jest bardziej widoczna jak „A, O, L, M”, zanim przejdziemy do trudniejszych jak „K, G”.
Ćwiczenia są tak zaprojektowane, by uwzględniać różne etapy nauki: począwszy od opisów wymowy, poprzez ilustracje ułożenia warg, aż po bardziej zaawansowane zadania, jak czytanie i powtarzanie sylab czy wyrazów, a także kończenie zdań. Zachęcamy logopedów do elastycznego podejścia i dostosowywania ćwiczeń do indywidualnych potrzeb pacjentów.
Podczas pracy z naszym tytułem warto zwrócić uwagę na sposoby zapisywania głosek miękkich (ś, ć, ń, ź, dź) ze względu na ich specyfikę w języku polskim. W razie potrzeb zalecamy wyjaśnienie pacjentom różnic w wymowie w porównaniu do słów pochodzących z innych języków, jak „cito” czy „sinus”.
Mamy nadzieję, że nasza publikacja będzie cenną pomocą dla pacjentów, ich bliskich oraz specjalistów zajmujących się terapią mowy.