Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cząstki przyciągania.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Reklama o dużej skuteczności działa jak wirus, który szybko rozprzestrzenia się wśród ludzi. Czy zastanawialiście się kiedyś, czemu takie produkty jak iPhone, Crocs, kostka Rubika czy Volkswagen Beetle zdobyły tak ogromną popularność? Czy to kwestia ich technologicznej przewagi, innowacyjności, a może lepszego spełniania oczekiwań użytkowników? Możliwe, że kluczem do ich sukcesu była wyjątkowa strategia marketingowa, która skutecznie przekonała klientów o ich niezbędności. Te niezwykłe reklamy potrafiły przyciągnąć uwagę, zostać w pamięci na długo i wzbudzić takie zainteresowanie, że odbiorcy czuli potrzebę dzielenia się nimi z innymi, rozsiewając ich przekaz niczym wirusa po całym globie.
Ambicją każdego marketera, w tym również w Polsce, jest tworzenie takich zaraźliwych kampanii reklamowych. Album, który trzymacie w rękach, to zbiór 155 przykładów najbardziej innowacyjnych kampanii reklamowych z Polski. Przybliża on nie tylko dobre praktyki i kreatywne rozwiązania, ale także stara się odpowiedzieć na kluczowe pytanie: co musi zawierać niestandardowa kampania, by nie tylko przyciągnąć uwagę i zostać zapamiętaną, lecz także by konsumenci chcieli opowiadać o niej innym, wywołując tym samym społeczną epidemię?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Reklama o dużej skuteczności działa jak wirus, który szybko rozprzestrzenia się wśród ludzi. Czy zastanawialiście się kiedyś, czemu takie produkty jak iPhone, Crocs, kostka Rubika czy Volkswagen Beetle zdobyły tak ogromną popularność? Czy to kwestia ich technologicznej przewagi, innowacyjności, a może lepszego spełniania oczekiwań użytkowników? Możliwe, że kluczem do ich sukcesu była wyjątkowa strategia marketingowa, która skutecznie przekonała klientów o ich niezbędności. Te niezwykłe reklamy potrafiły przyciągnąć uwagę, zostać w pamięci na długo i wzbudzić takie zainteresowanie, że odbiorcy czuli potrzebę dzielenia się nimi z innymi, rozsiewając ich przekaz niczym wirusa po całym globie.
Ambicją każdego marketera, w tym również w Polsce, jest tworzenie takich zaraźliwych kampanii reklamowych. Album, który trzymacie w rękach, to zbiór 155 przykładów najbardziej innowacyjnych kampanii reklamowych z Polski. Przybliża on nie tylko dobre praktyki i kreatywne rozwiązania, ale także stara się odpowiedzieć na kluczowe pytanie: co musi zawierać niestandardowa kampania, by nie tylko przyciągnąć uwagę i zostać zapamiętaną, lecz także by konsumenci chcieli opowiadać o niej innym, wywołując tym samym społeczną epidemię?
