Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czary wyrocznie i magia u Azande
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka napisana przez Edwarda E. Evansa-Pritcharda to owoc jego dwudziestomiesięcznych badań antropologicznych, które przeprowadził wśród ludu Azande w północno-środkowej Afryce. Autor w pełni zaangażował się w życie tej społeczności, nie tylko opanowując język Azande, ale także biorąc udział w ich codziennych czynnościach, takich jak polowania czy wytwarzanie ceramiki. Korzystał również z lokalnych wyroczni, co pozwoliło mu lepiej zrozumieć wierzenia i praktyki Azande. Evans-Pritchard doszedł do wniosku, że struktura społeczna Afrykanów jest funkcjonalnie podobna do zasad rządzących życiem angielskich gentlemanów. Jako pierwszy wśród antropologów postawił tezę kwestionującą powszechne wówczas przekonanie o fundamentalnych różnicach w sposobie myślenia między społecznościami prymitywnymi a społeczeństwami cywilizowanymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka napisana przez Edwarda E. Evansa-Pritcharda to owoc jego dwudziestomiesięcznych badań antropologicznych, które przeprowadził wśród ludu Azande w północno-środkowej Afryce. Autor w pełni zaangażował się w życie tej społeczności, nie tylko opanowując język Azande, ale także biorąc udział w ich codziennych czynnościach, takich jak polowania czy wytwarzanie ceramiki. Korzystał również z lokalnych wyroczni, co pozwoliło mu lepiej zrozumieć wierzenia i praktyki Azande. Evans-Pritchard doszedł do wniosku, że struktura społeczna Afrykanów jest funkcjonalnie podobna do zasad rządzących życiem angielskich gentlemanów. Jako pierwszy wśród antropologów postawił tezę kwestionującą powszechne wówczas przekonanie o fundamentalnych różnicach w sposobie myślenia między społecznościami prymitywnymi a społeczeństwami cywilizowanymi.
