Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Cyfrowe dzieci. Zjawisko, uwarunkowania, kluczowe problemy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesny problem obecności najmłodszych pokoleń w cyberprzestrzeni jest zagadnieniem złożonym, którego nie da się łatwo rozwiązać czy wyeliminować. Takie podejście byłoby oderwane od rzeczywistości i przejawem naiwnego myślenia. Książka "Cyfrowe dzieci" oferuje nową perspektywę, sugerując, że cyberprzestrzeń posiada potencjał, by stać się przestrzenią sprzyjającą wyjątkowemu rozwojowi. Niemniej, bez odpowiedniego nadzoru pedagogiczno-humanistycznego może się okazać, że przyniesie ona więcej szkód niż pożytku. Jest to publikacja pełna głębokich przemyśleń i narzędzi, które mogą przynieść pozytywne skutki w praktyce.
Monografia "Cyfrowe dzieci" to wnikliwe studium poświęcone dziecku we współczesnym społeczeństwie i edukacji. Analizuje ona różnorodne perspektywy, zarówno teoretyczne, jak i empiryczne, podkreślając jednocześnie globalne i lokalne aspekty rozwoju dziecka. Szczególną uwagą poświęca jego interakcjom w społecznym otoczeniu oraz ewolucji teorii i praktyki edukacyjnej. W książce wskazano na znaczenie edukacji jako instrumentu zaspokajania zarówno ogólnospołecznych, jak i indywidualnych potrzeb.
Jednym z kluczowych podejść prezentowanych w monografii jest społeczno-aksjologiczna analiza, która przewija się przez cały układ książki. Autorzy starannie przybliżają nie tylko analizy metodologiczne, ale także refleksyjne i opisowe treści, które posłużą rozwojowi teorii, zwłaszcza w pedagogice społecznej.
Książka ta to przykład solidnej analizy zjawisk społecznych. Autorzy dokonują istotnego wkładu, łącząc teorię i praktykę, co pozwala na wnikliwe obserwacje zjawisk związanych z juwentologią i cyberprzestrzenią. Połączenie roli badacza, praktyka i dydaktyka znajduje odzwierciedlenie w ich konkluzjach.
Dzięki dużemu projektowi badawczemu, na którym oparta jest publikacja, książka ta staje się cennym zasobem wiedzy dla pedagogów, wychowawców i rodziców. Przystępny język i bogate materiały ikonograficzne czynią ją interesującą lekturą, która z pewnością przyciągnie uwagę czytelników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesny problem obecności najmłodszych pokoleń w cyberprzestrzeni jest zagadnieniem złożonym, którego nie da się łatwo rozwiązać czy wyeliminować. Takie podejście byłoby oderwane od rzeczywistości i przejawem naiwnego myślenia. Książka "Cyfrowe dzieci" oferuje nową perspektywę, sugerując, że cyberprzestrzeń posiada potencjał, by stać się przestrzenią sprzyjającą wyjątkowemu rozwojowi. Niemniej, bez odpowiedniego nadzoru pedagogiczno-humanistycznego może się okazać, że przyniesie ona więcej szkód niż pożytku. Jest to publikacja pełna głębokich przemyśleń i narzędzi, które mogą przynieść pozytywne skutki w praktyce.
Monografia "Cyfrowe dzieci" to wnikliwe studium poświęcone dziecku we współczesnym społeczeństwie i edukacji. Analizuje ona różnorodne perspektywy, zarówno teoretyczne, jak i empiryczne, podkreślając jednocześnie globalne i lokalne aspekty rozwoju dziecka. Szczególną uwagą poświęca jego interakcjom w społecznym otoczeniu oraz ewolucji teorii i praktyki edukacyjnej. W książce wskazano na znaczenie edukacji jako instrumentu zaspokajania zarówno ogólnospołecznych, jak i indywidualnych potrzeb.
Jednym z kluczowych podejść prezentowanych w monografii jest społeczno-aksjologiczna analiza, która przewija się przez cały układ książki. Autorzy starannie przybliżają nie tylko analizy metodologiczne, ale także refleksyjne i opisowe treści, które posłużą rozwojowi teorii, zwłaszcza w pedagogice społecznej.
Książka ta to przykład solidnej analizy zjawisk społecznych. Autorzy dokonują istotnego wkładu, łącząc teorię i praktykę, co pozwala na wnikliwe obserwacje zjawisk związanych z juwentologią i cyberprzestrzenią. Połączenie roli badacza, praktyka i dydaktyka znajduje odzwierciedlenie w ich konkluzjach.
Dzięki dużemu projektowi badawczemu, na którym oparta jest publikacja, książka ta staje się cennym zasobem wiedzy dla pedagogów, wychowawców i rodziców. Przystępny język i bogate materiały ikonograficzne czynią ją interesującą lekturą, która z pewnością przyciągnie uwagę czytelników.
