Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia wyrównawcze dla dzieci... 9-11 lat
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Ćwiczenia wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (9-11 lat)" to zeszyt stworzony z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, spowodowanymi między innymi przez zaburzenia neurorozwojowe, takie jak FASD, autyzm czy ADHD. Publikacja zawiera rozmaite ćwiczenia skierowane na rozwój umiejętności, takich jak percepcja słuchowa, pamięć, bogacenie słownictwa, konstruowanie zdań oraz formułowanie spójnych wypowiedzi. Zadania zostały skonstruowane w taki sposób, aby wspierać dzieci w zadawaniu pytań, wyrażaniu wątpliwości oraz poszukiwaniu nowych informacji, co stanowi fundament efektywnego uczenia się. Książka ta może być używana zarówno przez logopedów, nauczycieli, pedagogów, jak i rodziców. Jej elastyczna struktura pozwala na dostosowanie do indywidualnych wymagań każdego dziecka.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Ćwiczenia wyrównawcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (9-11 lat)" to zeszyt stworzony z myślą o uczniach ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, spowodowanymi między innymi przez zaburzenia neurorozwojowe, takie jak FASD, autyzm czy ADHD. Publikacja zawiera rozmaite ćwiczenia skierowane na rozwój umiejętności, takich jak percepcja słuchowa, pamięć, bogacenie słownictwa, konstruowanie zdań oraz formułowanie spójnych wypowiedzi. Zadania zostały skonstruowane w taki sposób, aby wspierać dzieci w zadawaniu pytań, wyrażaniu wątpliwości oraz poszukiwaniu nowych informacji, co stanowi fundament efektywnego uczenia się. Książka ta może być używana zarówno przez logopedów, nauczycieli, pedagogów, jak i rodziców. Jej elastyczna struktura pozwala na dostosowanie do indywidualnych wymagań każdego dziecka.
