Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeżeli posiadasz naturalną umiejętność marketingu połączoną z wyjątkową wrażliwością na potrzeby innych, być może nie potrzebujesz tej książki. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że nasze decyzje zakupowe są w dużej mierze emocjonalne, a racjonalne argumenty służą jedynie podtrzymywaniu naszego pozytywnego wizerunku jako klientów. Znasz również wartość zadowolenia klienta i jak niewielkie rozczarowanie może wpłynąć na wcześniejsze pozytywne wrażenia. Jeśli potrafisz to wszystko wcielać w życie i unikać nieprzyjemnych sytuacji, prawdopodobnie jesteś jedną z nielicznych osób, które nie muszą sięgać po tę lekturę.
Jednak większość z nas potrzebuje wsparcia, aby świadomie kreować pozytywne doświadczenia klientów w każdym kontakcie z marką. To nie tylko kwestia dokonania wyboru, ale również satysfakcji z użytkowania produktów lub usług. Dobrą wiadomością jest fakt, że książka ta dostarcza niezbędnych narzędzi i wskazówek. Z kolei wyzwaniem może być konieczność poświęcenia czasu i energii, aby skutecznie zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. Na szczęście proces projektowania doświadczeń klientów może być fascynującym przedsięwzięciem. Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, co faktycznie wpływa na doświadczenia Twoich klientów oraz uporządkować te procesy w swojej firmie, ta książka będzie doskonałym wyborem.
W drugim wydaniu dodano rozdział czwarty, w którym szczegółowo opisano obecne zmiany społeczne oraz ich wpływ na rozwój marek i oczekiwania klientów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeżeli posiadasz naturalną umiejętność marketingu połączoną z wyjątkową wrażliwością na potrzeby innych, być może nie potrzebujesz tej książki. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że nasze decyzje zakupowe są w dużej mierze emocjonalne, a racjonalne argumenty służą jedynie podtrzymywaniu naszego pozytywnego wizerunku jako klientów. Znasz również wartość zadowolenia klienta i jak niewielkie rozczarowanie może wpłynąć na wcześniejsze pozytywne wrażenia. Jeśli potrafisz to wszystko wcielać w życie i unikać nieprzyjemnych sytuacji, prawdopodobnie jesteś jedną z nielicznych osób, które nie muszą sięgać po tę lekturę.
Jednak większość z nas potrzebuje wsparcia, aby świadomie kreować pozytywne doświadczenia klientów w każdym kontakcie z marką. To nie tylko kwestia dokonania wyboru, ale również satysfakcji z użytkowania produktów lub usług. Dobrą wiadomością jest fakt, że książka ta dostarcza niezbędnych narzędzi i wskazówek. Z kolei wyzwaniem może być konieczność poświęcenia czasu i energii, aby skutecznie zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. Na szczęście proces projektowania doświadczeń klientów może być fascynującym przedsięwzięciem. Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, co faktycznie wpływa na doświadczenia Twoich klientów oraz uporządkować te procesy w swojej firmie, ta książka będzie doskonałym wyborem.
W drugim wydaniu dodano rozdział czwarty, w którym szczegółowo opisano obecne zmiany społeczne oraz ich wpływ na rozwój marek i oczekiwania klientów.
