Książka - Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jeżeli posiadasz naturalną umiejętność marketingu połączoną z wyjątkową wrażliwością na potrzeby innych, być może nie potrzebujesz tej książki. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że nasze decyzje zakupowe są w dużej mierze emocjonalne, a racjonalne argumenty służą jedynie podtrzymywaniu naszego pozytywnego wizerunku jako klientów. Znasz również wartość zadowolenia klienta i jak niewielkie rozczarowanie może wpłynąć na wcześniejsze pozytywne wrażenia. Jeśli potrafisz to wszystko wcielać w życie i unikać nieprzyjemnych sytuacji, prawdopodobnie jesteś jedną z nielicznych osób, które nie muszą sięgać po tę lekturę.

Jednak większość z nas potrzebuje wsparcia, aby świadomie kreować pozytywne doświadczenia klientów w każdym kontakcie z marką. To nie tylko kwestia dokonania wyboru, ale również satysfakcji z użytkowania produktów lub usług. Dobrą wiadomością jest fakt, że książka ta dostarcza niezbędnych narzędzi i wskazówek. Z kolei wyzwaniem może być konieczność poświęcenia czasu i energii, aby skutecznie zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. Na szczęście proces projektowania doświadczeń klientów może być fascynującym przedsięwzięciem. Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, co faktycznie wpływa na doświadczenia Twoich klientów oraz uporządkować te procesy w swojej firmie, ta książka będzie doskonałym wyborem.

W drugim wydaniu dodano rozdział czwarty, w którym szczegółowo opisano obecne zmiany społeczne oraz ich wpływ na rozwój marek i oczekiwania klientów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jeżeli posiadasz naturalną umiejętność marketingu połączoną z wyjątkową wrażliwością na potrzeby innych, być może nie potrzebujesz tej książki. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że nasze decyzje zakupowe są w dużej mierze emocjonalne, a racjonalne argumenty służą jedynie podtrzymywaniu naszego pozytywnego wizerunku jako klientów. Znasz również wartość zadowolenia klienta i jak niewielkie rozczarowanie może wpłynąć na wcześniejsze pozytywne wrażenia. Jeśli potrafisz to wszystko wcielać w życie i unikać nieprzyjemnych sytuacji, prawdopodobnie jesteś jedną z nielicznych osób, które nie muszą sięgać po tę lekturę.

Jednak większość z nas potrzebuje wsparcia, aby świadomie kreować pozytywne doświadczenia klientów w każdym kontakcie z marką. To nie tylko kwestia dokonania wyboru, ale również satysfakcji z użytkowania produktów lub usług. Dobrą wiadomością jest fakt, że książka ta dostarcza niezbędnych narzędzi i wskazówek. Z kolei wyzwaniem może być konieczność poświęcenia czasu i energii, aby skutecznie zastosować zdobytą wiedzę w praktyce. Na szczęście proces projektowania doświadczeń klientów może być fascynującym przedsięwzięciem. Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, co faktycznie wpływa na doświadczenia Twoich klientów oraz uporządkować te procesy w swojej firmie, ta książka będzie doskonałym wyborem.

W drugim wydaniu dodano rozdział czwarty, w którym szczegółowo opisano obecne zmiany społeczne oraz ich wpływ na rozwój marek i oczekiwania klientów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 408
Rok wydania: 2023
Rozmiar: 170 × 240 mm
ID: 9788383227856

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info