Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Reklama, często opisywana jako siła napędowa handlu, nie zawsze spełnia tę funkcję. Wiele reklam staje się obiektem drwin, parodii, krytyki, a czasem nawet wywołuje skandale. Niektóre z nich nie przyciągają klientów, a wręcz ich odstraszają. Stworzenie oryginalnej kampanii, która skutecznie zainteresuje produktem, usługą czy firmą, stanowi nie lada wyzwanie zarówno dla agencji reklamowych, jak i dla osób odpowiedzialnych za te działania po stronie klienta. Kluczowe dla sukcesu jest precyzyjne wyznaczenie grupy docelowej oraz dobór odpowiednich mediów do promocji.
Książka ta dogłębnie analizuje wszystkie kluczowe elementy związane z prowadzeniem kampanii reklamowych. Czytelnicy zapoznają się z rolą reklamy w szerszych działaniach marketingowych oraz jej wpływem na wizerunek firmy i jej produktów. Omawiane są różne formy przekazu reklamowego oraz strategie dopasowania ich do specyfiki promowanych produktów i usług. Autorzy udzielają także praktycznych rad dotyczących tworzenia identyfikacji wizualnej firmy, przygotowywania materiałów promocyjnych oraz planowania efektywnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnorodnych mediów.
W treści książki znajdziemy tematy związane z modelami i funkcjami reklamy, rozpoznawaniem potrzeb klientów, kreacją sloganu reklamowego oraz aspektami reklamy wizualnej. Omówione są także elementy identyfikacji wizualnej, takie jak projektowanie logo, wybór typografii i kolorystyki. Znajdziemy również informacje na temat projektowania reklam prasowych, działań w mediach internetowych i multimedialnych, kampanii radiowych i telewizyjnych, a także reklamy zewnętrznej. Książka zapewnia kompleksowe podejście do projektowania skutecznych kampanii reklamowych, oferując szeroki wachlarz narzędzi i strategii do zastosowania w praktyce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Reklama, często opisywana jako siła napędowa handlu, nie zawsze spełnia tę funkcję. Wiele reklam staje się obiektem drwin, parodii, krytyki, a czasem nawet wywołuje skandale. Niektóre z nich nie przyciągają klientów, a wręcz ich odstraszają. Stworzenie oryginalnej kampanii, która skutecznie zainteresuje produktem, usługą czy firmą, stanowi nie lada wyzwanie zarówno dla agencji reklamowych, jak i dla osób odpowiedzialnych za te działania po stronie klienta. Kluczowe dla sukcesu jest precyzyjne wyznaczenie grupy docelowej oraz dobór odpowiednich mediów do promocji.
Książka ta dogłębnie analizuje wszystkie kluczowe elementy związane z prowadzeniem kampanii reklamowych. Czytelnicy zapoznają się z rolą reklamy w szerszych działaniach marketingowych oraz jej wpływem na wizerunek firmy i jej produktów. Omawiane są różne formy przekazu reklamowego oraz strategie dopasowania ich do specyfiki promowanych produktów i usług. Autorzy udzielają także praktycznych rad dotyczących tworzenia identyfikacji wizualnej firmy, przygotowywania materiałów promocyjnych oraz planowania efektywnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnorodnych mediów.
W treści książki znajdziemy tematy związane z modelami i funkcjami reklamy, rozpoznawaniem potrzeb klientów, kreacją sloganu reklamowego oraz aspektami reklamy wizualnej. Omówione są także elementy identyfikacji wizualnej, takie jak projektowanie logo, wybór typografii i kolorystyki. Znajdziemy również informacje na temat projektowania reklam prasowych, działań w mediach internetowych i multimedialnych, kampanii radiowych i telewizyjnych, a także reklamy zewnętrznej. Książka zapewnia kompleksowe podejście do projektowania skutecznych kampanii reklamowych, oferując szeroki wachlarz narzędzi i strategii do zastosowania w praktyce.
