Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co ....
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce "Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów" autor przedstawia, jak nasza prezentacja w środowisku zawodowym wpływa na sposób, w jaki jesteśmy postrzegani. W szybko zmieniającym się świecie, drobne elementy, takie jak sposób powitania, prowadzenie rozmów towarzyskich czy zdolność słuchania i budowania relacji, często są niedoceniane, mimo że mają potężny wpływ na naszą reputację.
Publikacja ta zachęca do rozwijania kompetencji biznesowych, które pomagają w kształtowaniu wizerunku osoby profesjonalnej, godnej zaufania i elastycznej w obliczu trudności. Autor dzieli się praktyczną wiedzą na temat skutecznego nawiązywania relacji zawodowych i społecznych, rozwiązywania sporów oraz przekazywania trudnych informacji. Dzięki temu czytelnicy zdobędą umiejętności pozwalające na budowanie kariery na solidnych podstawach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce "Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów" autor przedstawia, jak nasza prezentacja w środowisku zawodowym wpływa na sposób, w jaki jesteśmy postrzegani. W szybko zmieniającym się świecie, drobne elementy, takie jak sposób powitania, prowadzenie rozmów towarzyskich czy zdolność słuchania i budowania relacji, często są niedoceniane, mimo że mają potężny wpływ na naszą reputację.
Publikacja ta zachęca do rozwijania kompetencji biznesowych, które pomagają w kształtowaniu wizerunku osoby profesjonalnej, godnej zaufania i elastycznej w obliczu trudności. Autor dzieli się praktyczną wiedzą na temat skutecznego nawiązywania relacji zawodowych i społecznych, rozwiązywania sporów oraz przekazywania trudnych informacji. Dzięki temu czytelnicy zdobędą umiejętności pozwalające na budowanie kariery na solidnych podstawach.
