Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kompletna wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! Marzenie takie powstało kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec oraz audytor, zastanawiał się wtedy, jak zgromadzić wartościową i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, które umożliwiłyby im szybkie i skuteczne zwiększanie zysków przy minimalnym nakładzie czasu i środków.
W obliczu narastającej konkurencji i fragmentacji rynku, nadmiaru produktów i zaciętej rywalizacji cenowej, malejących zysków i zwrotów z inwestycji, coraz bardziej wymagającego i kosztownego marketingu, pojawiających się nowych, często skomplikowanych narzędzi, strategii i trendów, jak również coraz bardziej wybrednego i oczekującego klienta, oraz ciągłych zmian w przepisach prawnych i podatkowych, brak solidnego i kompleksowego poradnika stawał się z każdym rokiem coraz bardziej dotkliwy dla każdej osoby prowadzącej e-biznes.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kompletna wiedza o e-biznesie w jednym miejscu! Marzenie takie powstało kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, szkoleniowiec oraz audytor, zastanawiał się wtedy, jak zgromadzić wartościową i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, które umożliwiłyby im szybkie i skuteczne zwiększanie zysków przy minimalnym nakładzie czasu i środków.
W obliczu narastającej konkurencji i fragmentacji rynku, nadmiaru produktów i zaciętej rywalizacji cenowej, malejących zysków i zwrotów z inwestycji, coraz bardziej wymagającego i kosztownego marketingu, pojawiających się nowych, często skomplikowanych narzędzi, strategii i trendów, jak również coraz bardziej wybrednego i oczekującego klienta, oraz ciągłych zmian w przepisach prawnych i podatkowych, brak solidnego i kompleksowego poradnika stawał się z każdym rokiem coraz bardziej dotkliwy dla każdej osoby prowadzącej e-biznes.
